ladderboi Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Als ik een auto in gta sa zet dan komt de auto er niet in. dan zie je nog gewoon de standaard auto. mVG, Ladderboi Reageren
Beagle Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Weet je zeker dat je het met de juiste auto vervangt? Weet je zeker dat als je Alci's IMG Editor gebruikt, je wel op 'save' drukt? Weet je zeker dat, als je 2 installaties van San Andreas hebt, je wel de goede mod/opstart? Weet je zeker dat je de auto .dff en .txd wel vervangt met de gemodde versie, en niet je backup? Reageren
ladderboi Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Weet je zeker dat je het met de juiste auto vervangt? Weet je zeker dat als je Alci's IMG Editor gebruikt, je wel op 'save' drukt? Weet je zeker dat, als je 2 installaties van San Andreas hebt, je wel de goede mod/opstart? Weet je zeker dat je de auto .dff en .txd wel vervangt met de gemodde versie, en niet je backup? ik doe het met sami Reageren
Beagle Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 SAMI is onbetrouwbaar. Download je mod en kijk in de readme voor instructies hoe je het moet installeren. Als je nog tegen problemen aanloopt, geef dan de URL van de mod en zeg wat er mis is. Reageren
ladderboi Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 SAMI is onbetrouwbaar.Download je mod en kijk in de readme voor instructies hoe je het moet installeren. Als je nog tegen problemen aanloopt, geef dan de URL van de mod en zeg wat er mis is. Maar op mijn eigen computer lukt het wel gewoon maar op die van een vriend niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.