Jump to content

[WIP][SA]Elektrische Vliegenmepper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik ben met een mod bezig van een elektrische vliegenmepper.

Iedreen kent dat ding wel. Echter heb ik nu nog geen plaatjes want ik zit in een ander land maar heb daar wel internet, maar ik post dit voordat iemand met het zelfde idee komt (Je weet maar nooit!). Als ik weer terug ben (morgen ga ik op terugreis) zal ik plaatjes posten! Echter heb ik ook een idee op een soort bliksemstraal eraf te laten komen en dat er dan een explosie komt. Dit moet ik met SCM doen en hoe ik dat ga doen moet ik nog eventjes uitvogelen :D

Mvg,

CorrectHost!

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:

Je hebt keuze uit:

-baseballbat

-golfclub

-boeket bloemen

-pool keu

-politieknuppel

-spade

-wandelstok

-de drie dildo's(?)

Ik zou zelf voor de bloemen gaan, die zijn toch waardeloos. Mooi modje trouwens, ik wacht op screens. :)

Geplaatst:
Je hebt keuze uit:

-baseballbat

-golfclub

-boeket bloemen

-pool keu

-politieknuppel

-spade

-wandelstok

-de drie dildo's(?)

Ik zou zelf voor de bloemen gaan, die zijn toch waardeloos. Mooi modje trouwens, ik wacht op screens. :)

Ok, ik ga voor de bloemen. En ja de screens komen maar ze staan op de laptop en heb daar eventjes geen beschikking toe.....

Geplaatst:
Die dildo's gebruikt die ergens anders voor :schater:

Hij zegt toch dat hij de bloemen ging gebruiken,

ik zou de Dildo's laten :7 of toch minstens eentje.

Geplaatst:

Geen van beiden is beter.

Waarom? Nou, je gaat ff uit met je vriendinnetje. En je hebt een dildo (of een bos bloemen) bij je. Om je liefde voor haar te verhogen, geef je haar gewoon een vliegenmepper. DAT KAN TOCH NIET MAN. :puh:

Geplaatst:

Kappen met kletsen en show screens. Je opent een topic, vervolgens worden er weer een paar pagina's vol geluld over echt fucking niks en daarna wordt het topic weer op slot gedaan omdat de starter niet aan de mod werkt, waarbij er niet eens een screenshot is geshowed. Kappen met die zooi.

Geplaatst:
Kappen met kletsen en show screens. Je opent een topic, vervolgens worden er weer een paar pagina's vol geluld over echt fucking niks en daarna wordt het topic weer op slot gedaan omdat de starter niet aan de mod werkt, waarbij er niet eens een screenshot is geshowed. Kappen met die zooi.

Wat zeur je nou hij zegt toch dat de screenshots eraan komen. Doe niet zo ongeduldig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...