Jump to content

[WIP][SA]Elektrische Vliegenmepper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Kappen met kletsen en show screens. Je opent een topic, vervolgens worden er weer een paar pagina's vol geluld over echt fucking niks en daarna wordt het topic weer op slot gedaan omdat de starter niet aan de mod werkt, waarbij er niet eens een screenshot is geshowed. Kappen met die zooi.

Wat zeur je nou hij zegt toch dat de screenshots eraan komen. Doe niet zo ongeduldig.

Of jij moet dit topic eens goed bekijken. Puma heeft eigenlijk wel gelijk, 14 reacties en geen screens. Als dit langer doorgaat zal het niet zo best aflopen met dit topic...

Bewerkt: door Revolution-Designer
Wat zeur je nou hij zegt toch dat de screenshots eraan komen. Doe niet zo ongeduldig.

Ten eerste: ik zeur niet. Ik houd me aan de regels en ook al ben ik geen moderator, ik wil wel dat de modding fora een beetje niveau houden, aangezien het niet nog veel lager kan gaan.

Ten tweede: ik ben niet ongeduldig. Ik ben realistisch. We zitten al op de tweede pagina, zijn onderhand meer dan een week verder en er zijn nog steeds geen screens. Niet eens een reactie van de starter. Bewijs eens dat ik geen gelijk heb? Vind je het gek dat niemand de modding op dit forum meer interessant vindt, als er constant van dit soort zooi wordt gepost? Misschien dat het jou niet boeit dat het zo een rotzooi wordt, maar mij boeit het wel.

Daar komt bij:

• WIP mod show topics dienen duidelijke informatie en eventueel al screens te hebben.

Bovenstaande quote staat letterlijk in het lijstje van criteria waar een topic in de modding showroom aan moet voldoen. Ben ik nou blind, of heb ik duidelijke informatie of eventuele screens over het hoofd gezien? Zelfs als je de regels niet gelezen hebt, zou je dit soort dingen met een beetje verstand zelf nog kunnen bedenken. Of... ligt dat ook weer aan mij?

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

GTAForum moet iets meer zoals GTAForums lijken, topic moet al progres screenshots hebben anders gewoon verwijderen..

Ik vind dat Puma gelijk heeft,

Dit slaat nergens op.

Volgens mij is dit gwn wat je gefantaseerd had, een vliegenmeper die een stroomschok afgeeft, lijkt me wel leuk... Maar als je een echte mod creator bent zal je toch wel snappen dat er in SA geen Stroomschok is... Je kan wel een donder gebruiken, gebeurt bijv. tijdens de onweer, dat alles in 0,100 seconden wit word en dat er dan een explosie komt... Maar je vervangt het met flowers zij je. Dan moet je ook nog een crosshair maken en het moet in de verte kunnen schieten... niet dat je op jezelf gaat lopen explosiveren of hoe je het ook zegt xD

Er zijn idd veel dingen die erop aan duiden dat deze mod niet gemaakt zal worden, om die dingen te weten lees je wat puma gereageerd heeft, deze topic moet gesloten worden...

#Edit: Typfoutje :7

Bewerkt: door coolnniek9

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...