De Gta Master Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Ik heb dit zelf al ongeveer 30x getest elke x werkte het ... het gaaat als volgt ga zo hoog mogelijk met een vliegtuig(of als je zelf wilt lager) of met een heli en pring er uit..Je moet dan steeds in de lucht van wapen blijfen wisselen en VOILá je bent op 5% hp NIET DOOD zo handig en grappig als je dan van hoog springt en NIET sterft!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Als heel je Health balk vol is heb je dat volgens mij altijd. Waar je ook vanaf springt,je zult dan altijd een paar levens overhouden. Hier is volgens mij al is een topic overgemaakt. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 nu weet ik waarom ik niet doodgaat als ik uit vliegtuig spring. ik dacht dat cj een redbull gedronken had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 dit is al lang bekend. als je healtbalk zo lang mogelijk is geworden kan je overal van af springen maar je ben tdan niet dood. Als je met parachute naar beneden springt moet je eerst para openen en dan op 3hoekje weer af doen (anders val je plat op je buik en ben je wel dood). Je hoeft niet met je wapens te wisselen hoor :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 als ik spring val ik toch wel te pletter :blink: of moet je dan persee je vliegbewijs hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 als je je vliegbewijs heb...krijg je automatisch een parachute om. als je die nog niet hebt moet je zelf constant een parachute zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 als je je vliegbewijs heb...krijg je automatisch een parachute om.als je die nog niet hebt moet je zelf constant een parachute zoeken Als je nou snel op de grond wil zijn ? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Als je nou snel op de grond wil zijn ? :rolleyes: misschien gebruikt hij geen codes(health) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.