Jump to content

Cycling Skill trainen

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor de ''Beat The Cock'' race heb ik mintens 50% Cycling Skill nodig, maar ik heb helemaal niets. Hoe kan ik dit snel trainen? Helpt springen met een fiets of moet je gewoon ver fietsen?

Geplaatst:

Missschien helpt veel stoppies en wheelies (dan wel zo lang mogelijk) maken ook.. Bij mijn bike skill hielp het wel in ieder geval.

Geplaatst:

Wat ik doe als ik mijn Cycling skill omhoog moet halen. Pak een Mountain bike of BMX, En ga van Grovestreet naar Naar ieder dorpje in whetstone + Flint country + Redcountry, Ga dan via Angel pine de Mount chilliad op, Ga daar weer vanaf (Door een mooie sprong of gewoon fietsen), Dan door San Fierro en bij Bayside (Dorpje boven SF) Tierra Robada in, Dan bone country. Dan kom je In las venturas aan. Dan ga je weer naar Los santos en begin je de hele toer opnieuw.

1. Ga zo veel mogelijk off-road.

2. Je kan nog al wat vallen dus een Fast food restaurant of Vending machine is wel eens handig om langs te gaan.

3. Tussendoor kan je natuurlijk in verschillende safehouses MET garage. Je moet je fiets kwijt kunnen.

4. Voor spanning kan je natuurlijk even Area 51 inrijden.

5. Burglary missie is een handige missie om gedaan te hebben. Of veel Stamina.

Of wat ik ook soms doe is Ik ze het pedaal knop en een van de 2 stuur knop vast en ik laat C to Tha J lekker zelf fietsen.

Geplaatst:

Waarom is het handig om de Buglary missies gedaan te hebben?

Geplaatst:

Waarom is het handig om de Buglary missies gedaan te hebben?

Dan heb je oneindig Stamina, oftewel je kunt oneindig hard fietsen zonder moe te worden. ;)

Ik neem vaak ook fietstochtjes door onder andere Red Country en Whetstone, het helpt heel veel aan je stamina en het is nog leuk ook. Met de koffiepauzes in sommige dorpjes, of andere dingen als wapens in Blueberry en Angel Pine. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...