Jump to content

Assassins creed Bloodlines

Recommended Posts

Geplaatst:
Verschrikkelijk nice! _O_

:7

Wat is daar grappig aan? :{

PS: Ik heb de hele tijd het idee dat deze post verwijderd word? (Al zoiezo twee keer) Wáárom? :?

@Dakendak: Ziet er goed uit hoor. :Y

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dakendak

18

• End Of The Riot

4

• Basssss

3

• Forumrunner

2

Geplaatst: (bewerkt)
Verschrikkelijk nice! _O_

:7

Wat is daar grappig aan? :{

PS: Ik heb de hele tijd het idee dat deze post verwijderd word? (Al zoiezo twee keer) Wáárom? :?

@Dakendak: Ziet er goed uit hoor. :Y

Bij mij word jouw post niet verwijderd :D . En ja , ziet er inderdaad goed uit , vooral de links ! . Ik denk dat dit een hoogtepunt van de PSP is/word . Ik ga hem alvast downloaden ! (Uit PS-store;)) En wat daar grappig aan is , hij bedoelt dat hij het een rot-spel vind , en jij een übercoole game .

Bewerkt: door Dakendak
  • 4 weken later...

BUMP: Voor de DS'ers en Iphoners onder ons , er komt weer een Assassins Creed voor de DS , genaamd Assassin's Creed : Discovery .

Iphone gameplay :

http://http://www.youtube.com/watch?v=7Jw9SuyFdEM

DS screens : (let op , de screenszijn niet van goede kwaliteit , wat vooroordelen kan veroorzaken ;) )

http://http://www.youtube.com/watch?v=h6Dl-huxlMo

http://http://www.youtube.com/watch?v=h6Dl-huxlMo

De laatste boodschap met 'Eurogamers says that this game will have some special DSi features' (Eurogamer zegt dat deze game enkele speciale DSi features gaat hebben ) . Een ervan is , dat je een foto van jouw zelf kan trekken , en dan zie je jezelf op de posters in de stad staan . Als er aanvragen zijn , open ik wel een speciaal AC:DC (XD) topic ... Of iemand anders mag het aanmaken :D .

De media functie werkt niet :duh:

EDIT: Een collectie foto's :

Geplaatst:

BUMP & 'NI3UWS' : Nog maar 6 dagen en AC:BL komt in België uit ! (In Nederland weet ik niet , ik denk ook 6 dagen )

Geplaatst:

BUMP & 'NI3UWS' : Nog maar 6 dagen en AC:BL komt in België uit ! (In Nederland weet ik niet , ik denk ook 6 dagen )

... wanneer komt hij in ps-store ? zit weg te kwijnen ...

Geplaatst:

Bedoel je de demo?

Volgens mij komt er geen demo. :N

Maar ik heb hem wel al gekocht voor Playstation 3 en hij is echt vet! :Y

Geplaatst:

Nee geen demo . Zoals sommige misschien al ondervonden hadden , werkte het spel niet . Ze hadden het dan weer uit de store gehaald , maar nu is eht er weer . De mensen die het al gedownload hadden krijgen maandag een code opgestuurd , waardoor ze het spel kunnen downloaden . Het spel is nu nog maar 523 mb groot .

Ik heb hem eindelijk uitgespeeld. :Y

Echt een fantastische game de storyline, steden, zijmissies ze zijn allemaal geweldig! _O_

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Echt een fantastische game de storyline, steden, zijmissies ze zijn allemaal geweldig! _O_

Ik ook het is geweldig , alleen vond ik dat de storyline moeilijker en langer mocht zijn . De soldaten zijn heel gemakkelijk !

En ook : Je verliest levens als je een burger vermoord :duh: .

En ook : Je kan de wapens niet oppakken van je tegenstanders ...

Maar toch een 9/10 !

Geplaatst:

Ik ook het is geweldig , alleen vond ik dat de storyline moeilijker en langer mocht zijn . De soldaten zijn heel gemakkelijk !

En ook : Je verliest levens als je een burger vermoord :duh: .

En ook : Je kan de wapens niet oppakken van je tegenstanders ...

Maar toch een 9/10 !

Je kan ze wel oppaken hoor, maar als je begint te sprinten laat hij ze vallen en je kan ze ook niet bijhouden voor later.

Ook als je een wapen van iemand afpakt laat die het vallen als alle vijanden dood zijn. :Y

Geplaatst:

voor dat ik het spel koop hoe zijn de lvl's is het free play

of is het gewoon een minigame voor assassins creed

en zijn de graphics goed

en zijn de graphics goed

De graphics zijn heel goed , maar minder dan God of War . Je kan Free-roamen , en ik vind de steden best wel groot , vooral als je naar de distance-view kijkt . Wel zou ik het spel niet puur voor de verhaal-lijn kopen ,omdat die best wel kort is .

EDIT:@End Of The Riot: Heb je het niet over Assassin's Creed 2 ?

Geplaatst:

en zijn de graphics goed

De graphics zijn heel goed , maar minder dan God of War . Je kan Free-roamen , en ik vind de steden best wel groot , vooral als je naar de distance-view kijkt . Wel zou ik het spel niet puur voor de verhaal-lijn kopen ,omdat die best wel kort is .

Ow is dit het topic voir de PSP versie?

Dan zit ik verkeerd. :7

Geplaatst:

en zijn de graphics goed

Ow is dit het topic voir de PSP versie?

Dan zit ik verkeerd. :7

Ja , :7 . Dit is voor Bloodlines XD

Geplaatst:

Hej,

Ik heb ff een paar vragen over Assasins Creed 2.

Hoe kom je aan wapens? Moet je deze ergens kopen? Of krijg je deze vanzelf naarmate je verder komt in het spel?

En ik ben nu bij een stukje waarbij ik een doos moet optillen en verplaatsen. Maar ik weet niet met welke knoppen het moet.

Het heeft er volgens mij ook niet bijgestaan toen ik dr opdracht kreeg. :?

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...