Jump to content

Assassins creed Bloodlines

Recommended Posts

Geplaatst:

Hej,

Ik heb ff een paar vragen over Assasins Creed 2.

Hoe kom je aan wapens? Moet je deze ergens kopen? Of krijg je deze vanzelf naarmate je verder komt in het spel?

En ik ben nu bij een stukje waarbij ik een doos moet optillen en verplaatsen. Maar ik weet niet met welke knoppen het moet.

Het heeft er volgens mij ook niet bijgestaan toen ik dr opdracht kreeg. :?

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt _O_

Euh... Dit is het topic over Assassin's Creed BLOODLINES. Ik zal dan maar een algemeen topic openen... Dit kan op slot ... XD

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dakendak

18

• End Of The Riot

4

• Basssss

3

• Forumrunner

2

Geplaatst:

Hej,

Hoe kom je aan wapens? Moet je deze ergens kopen? Of krijg je deze vanzelf naarmate je verder komt in het spel?

En ik ben nu bij een stukje waarbij ik een doos moet optillen en verplaatsen. Maar ik weet niet met welke knoppen het moet.

Alvast bedankt _O_

Euh... Dit is het topic over Assassin's Creed BLOODLINES. Ik zal dan maar een algemeen topic openen... Dit kan op slot ... XD

Geplaatst:

Hej,

Alvast bedankt _O_

Nee! Want dit bericht van mij was eerst een apart topic over Assasin's Creed 2.

Maar 1 of andere admin die in de war was ofzo heeft mijn topic als bericht hieraan toegevoegd! Zonder enig bericht! Lekker onbeschoft!

Geplaatst:

Hej,

Alvast bedankt _O_

Nee! Want dit bericht van mij was eerst een apart topic over Assasin's Creed 2.

Maar 1 of andere admin die in de war was ofzo heeft mijn topic als bericht hieraan toegevoegd! Zonder enig bericht! Lekker onbeschoft!

Er is gewoon een Assasins Creed 2 topic te vinden en wel hier. :)

Geplaatst:

Is het ook voor de pc? Ik kon op internet weinig informatie vinden over welke platforms beschikbaar zijn. Elke website zei tegen mij weer iets anders. :S

Geplaatst:

Is het ook voor de pc? Ik kon op internet weinig informatie vinden over welke platforms beschikbaar zijn. Elke website zei tegen mij weer iets anders. :S

Dan zal ik je verlossen :D.(BTW:je kan ook naar een winkel gaan, als die in de buurt is)

Assassin's Creed:PC,Xbox,DS

Assassin's CReed 2:PC,Xbox360,PS3

Assassin's Creed Bloodlines:PSP

Assassin's CReed Discovery:DS

;)

Geplaatst:

Toch vind ik 1 topic beter. (Een nieuw)

En ik denk dat het niet verstandig is om weer zo'n topic te openen aangezien jou oude topic ook al was gesloten. :)

Geplaatst:

Oeps

Assassin's Creed:PC,Xbox,DS,PS3

Assassin's CReed 2:PC,Xbox360,PS3

Assassin's Creed Bloodlines:PSP

Assassin's CReed Discovery:DS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...