rikkiepower Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 ik heb een paar vragen voor de modding gedoe 1. hoe instaleer of krijg je mods erin die gee sami file zijn/hebben 2. waar/hoe kan ik de voertuig mods in het spel zien/berijden nadat ik hem (met een gewone sami file) geinstaleert heb? 3.moet je hem eerst helemaal uitspelen voor mods 4kan je mods en codes combineren 5.kun je als je online gaat ook mods erin hebben zodat je samen nieuwe auto's kan berijden of van hele hoge gebouwen kunt springen? Reageren
Beagle Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) 1. Door de installatie instructies te volgen die in de readme staan, als je een mod download/uitpakt. 2. Zoals normaal. Je kan je auto zoeken in het verkeer of een car spawner/trainer gebruiken. 3. Nee. 4. Als je cheats bedoeld; ja. 5. Sommige mods werken wel, alleen dit word als valsspelen gezien. Bewerkt: 14 augustus 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.