moorder Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hallo Ik weet niet wat ik aan 8Bals autobommen heb. Want als ik de autobom op scherp zet gebeurt er na een lange tijd nogsteeds niks. weet iemand daar iets op ? Dank Reageren
Basssss Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Je krijgt alsgoedis een afstandbediening, en die kun je gebruiken om je bom tot ontploffing te brengen. Reageren
cheetha Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) nee hoor niet bij alle eilanden _ portland - motorbom _ staunton island - tijdbom _ shoresidevale - bom met afstandsbediening de besturing om een bom op scherp te zetten is schieten ps2- circel pc- linker muis knop xbox - circel Bewerkt: 14 augustus 2009 door cheetha Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Waarschijnlijk heb je dan zo'n bom die pas af gaat als je erin gaat zitten en de motor start... Reageren
Miek Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Als je binnenrijd in 8 Ball's garage, monteert hij een bom in je auto. Als je later rondrijdt in je auto en eruitstapt, kan je je auto laten ontploffen door op te drukken. Zorg ervoor dat je voldoende afstand houd van de auto en daarna zou hij gewoon moeten ontploffen. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Als je binnenrijd in 8 Ball's garage, monteert hij een bom in je auto. Als je later rondrijdt in je auto en eruitstapt, kan je je auto laten ontploffen door op te drukken. Zorg ervoor dat je voldoende afstand houd van de auto en daarna zou hij gewoon moeten ontploffen. Kan alleen op Shoreside Vale. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.