GTA Monster Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ey, Ik ben van plan om een Hauppauge! 1212 HD PVR te kopen, maarrr, je moet hier ook een sterke pc voor hebben. Je moet minimaal 256mb aan VRAM vrij hebben alleen weet ik niet of dit nu noodzakelijk is voor het afspelen van HD content of het opnemen van de content via de computer. Zoja, kan dit dan tijdens het opnemen dan permanente lag veroorzaken? Mijn laptop is: Acer Aspire 5100 Alvast bedankt, GTA Monster Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 De hardware van je laptop is dermate slecht dat ik je afraad om dat ding te kopen, want je hebt er een krachtige CPU en een goede videokaart voor nodig en jouw computer heeft geen van die 2. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Yes! Ik wist echt dat het een kut laptop was, maar dat de hardware slecht is, dat wist ik nog niet 5x defecte HDD DVD reader die dat geen RW's kan lezen (staat toch echt dat ie ze kan lezen). Ik moet dat ding is op marktplaats zetten om een krachtigere pc te kopen Bedankt! Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 [...]Ik wist echt dat het een kut laptop was, maar dat de hardware slecht is, dat wist ik nog niet [...] Ik zocht even op wat voor laptop je had en ik kwam een stroom aan reviews tegen waarin stond dat het een gigantische miskoop was en bla bla bla.. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Koopje bij de Makro...............voor 799 euro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.