Arrowblade Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik had een mod geinstaleerd en toen moest ik die vorbis filen enzo veranderen en Cleo map er bij doen Maar die mod werkte niet dus ging ik mijn spel opnieuw instaleren en dan zegt hij dit: kunnen jullie mij helpen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 San Andreas Downgraden kan dit probleem verhelpen. Lees dit topic eens door Dat is een tutorial voor de correcte installatie van CLEO3. Reageren
Arrowblade Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 maar ik heb het spel al helemaal weg gegooid echt alles Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hmm. Jij gebruimt volgens mij de minimale installatie van San Andreas? Probeer eens de volledige, als het goed is word dat bestand dan niet gebruikt, aangezien de audio dan op je computer word geïnstalleerd Reageren
Velaro Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 maar ik heb het spel al helemaal weg gegooid echt alles Die fout wijst op een corrupt bestand. Staan er geen krassen op de cd? Ik zou de cd eens afkuisen, dit kan helpen. Reageren
Arrowblade Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) ik probeer ff nog te instaleren voledig en de cd is best wel nieuw en er zit geen enkel kras op Bewerkt: 14 augustus 2009 door Arrowblade Reageren
Arrowblade Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 nee hij doet het nog steed niet Reageren
Arrowblade Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Hee hij doet het nu opeens! Bedankt voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.