dos Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 All Points Bulletin afgekort tot apb is een newe mmo game van Realtime Worlds en Designd door David Jones één van de makers van gta 1 de game is sinds de openig van Realtime Worlds in ontwikeling voor de pc en komt en jaartje of een half later voor de x360. de game maakt gebruik van de unreal engine 3.0 de technology achter gears of war de game had al in 2007 het licht moeten zien maar is medere malen uitgesteld en staat nu op een realese voor begin 2010 en nog beter is mischien nog wel dat de game geen maandelijkse kosten bijdraagt. zelf heb ik al een tijdje een oogje op deze game maar was eerder niet van plan hem te kopen omdat de meeste mmo's maandelijkse kosten bijdrage toen ik hoorde dat er geen maandelijkse kosten waren was ik zeer blij en komt mijn stand punt steeds dichter bij deze game te kopen. de gameplay zal veel lijken op dat van gta met auto rijden shieten maar dan in mmo stijl ook moetje een belangrijke keuzes maken ofje bij de politie hoort of de bende's deze strijden namelijk in strijd uit die een lange tijd door gaat dus ook actie genoeg. ik hoor graag of er nog meer mensen zijn die hier naar uit kijken. hier onder staan trailer van de huidige build van de game http://www.youtube.com/watch?v=lMKS1oHSKXM
Visser23 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Beste, Leuk voor je bijdrage, en ook welkom op het forum. Daarnaast is hier al een topic voor, dus deze kan gesloten worden. Hier is het andere topic: Klik. Mvg, Visser23 >>> Door Ikkes: Zijn eerste slotje...Memorabel moment <<<
Recommended Posts