Dago58x Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Heel simpel ik weet het, t'is mijn eerste. Hoef geen cijfers maar zouden jullie mijn nog wat adviezen kunnen delen met me. Zeg maar eerst wat je er van vind. En hij ziet er een beetje wazig uit raar genoeg. Reageren
Zero-two Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Mooi gemaakt. Vooral die tweede. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Datgene aan de linkse kant heb je waarschijnlijk uitgerokken. Probeer dat anders over heel je sig te doen. (als achtergrond) Daar een paar brushes/filters op zetten. En je krijgt een beter resultaat. Voor je eerste sig is het toch een mooi werk. Reageren
theCreditcard Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Mooi gemaakt. Vooral die tweede. Dat is zijn signature. Ik vind hem wel wat hebben maar je bent duidelijk nog niet zo lang aan't photoshoppen. Probeer de render wat meer naar voren te laten komen, en iets meer met de achtergrond te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.