Apple-Mac Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Beste leden, Ik heb een vraag over de troffee Liberty City (5). Packie, Brucie en LJ mogen me voor 100%, Roman is dood en Dwayne mag me maar voor 64% terwijl hij leeft maar ik weet niet hoe ik dat omhoog kan krijgen. Dus ik heb SOBHOE en LAWCHICK erbij genomen maar daarmee krijg ik trophy ook niet Kan iemand mij A.U.B vertellen hoe ik deze trophy wel kan verdienen? MVG. Apple-mac Reageren
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 gewoon zorgen dat Dwayne je voor minimaal 90% mag. Gewoon veel mee op stap gaan en zo afwisselend mogelijk. Vriendinnen heeft volgens mij geen invloed op deze trophy/achievement >>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, zie PB.<<< Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hoe kan ik met hem op stap gaan als hij zijn telefoon niet opneemt, en ik heb gelezen dat hij me een mail moet sturen, maar dat doet hij niet >>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, zie PB.<<< Reageren
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Dwayne is bereikbaar tussen 11 uur 's ochtends en 3 uur 's nachts Je krijgt wel een keer een e-mail van hem maar deze heeft er weinig mee te maken Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Misschien mag hij je niet en moet je wachten tot hij is een keer belt. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Maar ik heb gelezen dat je Dwayne niet nodig hebt voor deze troffee, en ik heb echt geen e-mail van hem gekregen Reageren
Jarno91 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Die email heeft er heel veel mee te maken. Dwayne belt je 1x om te vragen of het je leuk lijkt om later iets af te spreken en na dat telefoontje (op dit telefoontje kun je trouwens niet reageren dus ook niet afspreken) kun je een email verwachten van Dwayne die je dus positief moet beantwoorden zodat hij weet dat je met hem wilt afspreken. Als je die niet beantwoord of niet positief beantwoord kun je niks met hem afspreken >>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, zie PB.<<< Reageren
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 mij niks van bekend. neem aan dat hij alle e-mails positief beantwoord. @ Apple-mac. Bij welke missie ben je?? kan miss dat het nog moet komen Reageren
Jarno91 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Jij moet die email positief beantwoorden en niet Dwayne Reageren
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) DUH!! Lijkt me logisch. Je zei net zelf dat je als Dwayne je belde dat je niet kon reageren of je wel of niet wou en dat dus via e-mail moest Bewerkt: 15 augustus 2009 door Jacky-2007 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 >>> Door Jacky-2007: Zie boven...<<< @ Apple-mac. Bij welke missie ben je?? kan miss dat het nog moet komen Ik heb alle missies al gehaald en betekend dat dus dat ik die trophy niet meer kan halen?, want ik weet zeker dat ik op alle e-mails positief heb beantwoord en dat ik er 1 van dwayne heb gehad weet ik niet meer Reageren
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 vaag.... zoveel e-mails krijg je ook niet dus. misschien telefoontje van Dwayne per ongeluk weggedrukt??? Zou gwoon de hele tijd proberen te bellen. Misschien dat ie een keer oppakt Reageren
Jarno91 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Beste leden,Ik heb een vraag over de troffee Liberty City (5). Packie, Brucie en LJ mogen me voor 100%, Roman is dood en Dwayne mag me maar voor 64% terwijl hij leeft maar ik weet niet hoe ik dat omhoog kan krijgen. Dus ik heb SOBHOE en LAWCHICK erbij genomen maar daarmee krijg ik trophy ook niet Kan iemand mij A.U.B vertellen hoe ik deze trophy wel kan verdienen? MVG. Apple-mac gewoon zorgen dat Dwayne je voor minimaal 90% mag. Gewoon veel mee op stap gaan en zo afwisselend mogelijk. Vriendinnen heeft volgens mij geen invloed op deze trophy/achievement Hoe kan ik met hem op stap gaan als hij zijn telefoon niet opneemt, en ik heb gelezen dat hij me een mail moet sturen, maar dat doet hij niet Dwayne is bereikbaar tussen 11 uur 's ochtends en 3 uur 's nachts Je krijgt wel een keer een e-mail van hem maar deze heeft er weinig mee te maken Die email heeft er heel veel mee te maken. Dwayne belt je 1x om te vragen of het je leuk lijkt om later iets af te spreken en na dat telefoontje (op dit telefoontje kun je trouwens niet reageren dus ook niet afspreken) kun je een email verwachten van Dwayne die je dus positief moet beantwoorden zodat hij weet dat je met hem wilt afspreken. Als je die niet beantwoord of niet positief beantwoord kun je niks met hem afspreken mij niks van bekend. neem aan dat hij alle e-mails positief beantwoord. @ Apple-mac. Bij welke missie ben je?? kan miss dat het nog moet komen Jij moet die email positief beantwoorden en niet Dwayne DUH!! Lijkt me logisch. Je zei net zelf dat je als Dwayne je belde dat je niet kon reageren of je wel of niet wou en dat dus via e-mail moest Dat komt omdat je zei "neem aan dat hij alle e-mails positief beantwoord" Ik dacht daarbij dat je dwayne bedoelde ^^ Reageren
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 nee, bedoelde Apple-mac Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Maar heb je echt Dwayne nodig voor deze Trophy? want telkens als ik hem bel gaat ie op voice mail. En stel voor dat ie nooit meer opneemt betekend dat ik deze trophy nooit meer kan halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.