Jump to content

Trophy Liberty City (5)


Apple-Mac

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb een vraag over de troffee Liberty City (5). Packie, Brucie en LJ mogen me voor 100%, Roman is dood en Dwayne mag me maar voor 64% terwijl hij leeft maar ik weet niet hoe ik dat omhoog kan krijgen. Dus ik heb SOBHOE en LAWCHICK erbij genomen maar daarmee krijg ik trophy ook niet

Kan iemand mij A.U.B vertellen hoe ik deze trophy wel kan verdienen?

MVG. Apple-mac

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon zorgen dat Dwayne je voor minimaal 90% mag. Gewoon veel mee op stap gaan en zo afwisselend mogelijk. Vriendinnen heeft volgens mij geen invloed op deze trophy/achievement

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, zie PB.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Die email heeft er heel veel mee te maken. Dwayne belt je 1x om te vragen of het je leuk lijkt om later iets af te spreken en na dat telefoontje (op dit telefoontje kun je trouwens niet reageren dus ook niet afspreken) kun je een email verwachten van Dwayne die je dus positief moet beantwoorden zodat hij weet dat je met hem wilt afspreken. Als je die niet beantwoord of niet positief beantwoord kun je niks met hem afspreken

>>> Door Jacky-2007: Onnodige quote verwijderd, zie PB.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Zie boven...<<<

@ Apple-mac. Bij welke missie ben je?? kan miss dat het nog moet komen

Ik heb alle missies al gehaald en betekend dat dus dat ik die trophy niet meer kan halen?, want ik weet zeker dat ik op alle e-mails positief heb beantwoord en dat ik er 1 van dwayne heb gehad weet ik niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik heb een vraag over de troffee Liberty City (5). Packie, Brucie en LJ mogen me voor 100%, Roman is dood en Dwayne mag me maar voor 64% terwijl hij leeft maar ik weet niet hoe ik dat omhoog kan krijgen. Dus ik heb SOBHOE en LAWCHICK erbij genomen maar daarmee krijg ik trophy ook niet

Kan iemand mij A.U.B vertellen hoe ik deze trophy wel kan verdienen?

MVG. Apple-mac

gewoon zorgen dat Dwayne je voor minimaal 90% mag. Gewoon veel mee op stap gaan en zo afwisselend mogelijk. Vriendinnen heeft volgens mij geen invloed op deze trophy/achievement

Hoe kan ik met hem op stap gaan als hij zijn telefoon niet opneemt, en ik heb gelezen dat hij me een mail moet sturen, maar dat doet hij niet :roll:

Dwayne is bereikbaar tussen 11 uur 's ochtends en 3 uur 's nachts

Je krijgt wel een keer een e-mail van hem maar deze heeft er weinig mee te maken

Die email heeft er heel veel mee te maken. Dwayne belt je 1x om te vragen of het je leuk lijkt om later iets af te spreken en na dat telefoontje (op dit telefoontje kun je trouwens niet reageren dus ook niet afspreken) kun je een email verwachten van Dwayne die je dus positief moet beantwoorden zodat hij weet dat je met hem wilt afspreken. Als je die niet beantwoord of niet positief beantwoord kun je niks met hem afspreken

mij niks van bekend. neem aan dat hij alle e-mails positief beantwoord.

@ Apple-mac. Bij welke missie ben je?? kan miss dat het nog moet komen

Jij moet die email positief beantwoorden en niet Dwayne ;)

DUH!! :bonk: Lijkt me logisch.

Je zei net zelf dat je als Dwayne je belde dat je niet kon reageren of je wel of niet wou en dat dus via e-mail moest

Dat komt omdat je zei "neem aan dat hij alle e-mails positief beantwoord"

Ik dacht daarbij dat je dwayne bedoelde ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...