Jump to content

Trophy Liberty City (5)

Apple-Mac

Recommended Posts

Maar heb je echt Dwayne nodig voor deze Trophy? want telkens als ik hem bel gaat ie op voice mail. En stel voor dat ie nooit meer opneemt betekend dat ik deze trophy nooit meer kan halen

:N

Wat een piramides jonges :7 ,

Dwayne belt normaal zelf wel na een tijdje, je hebt hierop meer kans dan als je hem zelf belt.

Delen op andere websites

Maar heb je echt Dwayne nodig voor deze Trophy? want telkens als ik hem bel gaat ie op voice mail. En stel voor dat ie nooit meer opneemt betekend dat ik deze trophy nooit meer kan halen

:N

Geduld is een schone zaak. Gewoon een beetje GTA gaan spelen en daarna saven. En dan belt hij jou vanzelf wel een keer.

Delen op andere websites

Bij ''PLAYING TIME'' staat dat ik het spel al voor 54 uur speel, maar hij heeft nog steeds niet gebeld.

Ik probeer hem constant te bellen maar hij gaat op voicemail, en stel voor dat Dwayne dood was kon ik die trophy dan nog steeds halen?, en Roman is wel DOOD maar maakt dat eigenlijk veel uit voor die trophy? want nu heb ik geen 5 vrienden meer maar 4 :N

Bewerkt: door Apple-Mac
Delen op andere websites

Je hebt Dwayne inderdaad wel nodig. Check gewoon al je emails nog eens, kijk eens naar wat meer mogelijkheden qua dingen die je met Dwayne kan doen, als jij elke keer hem belt met 'call', zal hij niet opnemen, maar selecteer je b.v. iets van bowling, of iets anders, neemt hij wel op denk ik..

Al je vrienden moeten je minstens 90% mogen. 'Je zal ook nog een Achievement of Trophy krijgen wanneer al je vrienden (ook Roman en Dwayne) minstens 90% graag mogen.' (quote van WikiGTA Friendships pagina).. Dusja..

Start anders een nieuwe savegame, doe zo veel missies totdat je al je vrienden(Packie, Brucie, Little Jacob, Roman en Dwayne) kan daten, haal hen allemaal naar 90%, en je hebt je trophy alsnog.

Vind het trouwens best wel dom van R* dat je per se Dwayne er ook bij moet hebben, en Roman ook, als die dood zijn voor je de 90% hebt kan je ineens de trophy niet meer halen :7

Bewerkt: door Mythbuster
Delen op andere websites

Volgens mij heeft Dwayne ook twee verschillende voicemails afhankelijk of je positief of negatief hebt gereageerd op zijn mail. Hierdoor kun je er achter komen of je toch wel perongeluk negatief op zijn mail hebt gereageerd.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...