Jump to content

SA:MP 0.3 publicbeta


Azer

Recommended Posts

Op het moment is er af en toe de mogelijk om de nieuwe versie te testen, hiervoor zul je echter wel naar de irc server van SA:MP toe moeten (uitleg over irc ga ik niet geven).

Je kunt verbinden via klik of via je irc client naar irc.sa-mp.com.

Meer informatie over de publicbeta kun je vinden in het kanaal #sa-mp.test.

Voor irc gelden wel enkele regels:

- Engels is de voertaal.

- Vraag niet wanneer de volgende test is.

- Vraag niet wat de releasedate van 0.3 is.

- Schelden e.d. mag uiteraard niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat net heel even in die chat, en als je op die link van Azer klik moet je alleen even '/join #sa-mp.test' intypen. Dan kom je in een ander chat kanaal en moet je wachten zoals ik nu doe.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou ik ook niet weten, volgens Azer moet je niet vragen wanneer de nieuwe test is. Dus ik wacht gewoon en laat de chat aan wanneer mijn laptop aanstaat.

Ik kwam even in die chat, en daar vroeg iemand wanneer hij te downloaden is, en dit kwam als antwoord.

SA-MP 0.3 will be released once it's done, this WON'T be in 5 minutes, but could be next month or next year. Please stop asking about it, it'll be announced on the www.sa-mp.com website once it's done.
Daar schieten we dus ook lekker mee op.

En oh ja, op YouTube zijn al verschillende filmpjes te vinden van de

. (klik op de onderstreepte woorden voor voorbeelden)

En, zie deze 2 pagina's. Klik en klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt dus toch nog werk van gemaakt, want net als VC:MP leek het daar allemaal een beetje dood. Maar ja... Toen ik in de chat kwam werd ik ook niet veel wijzer, de enige vragen die daar kwamen waren o.a. wanneer je het kon spelen,w anneer er een nieuwe beta test was, kortom, de vragen die je eigenlijk niet mag stellen.

Sommigen zeiden !beta in de chat dus ik vermoed dat je in het channel dat je krijgt bij !beta moet zijn om de Beta te testen?

Ik hoop dat ik het eens zal kunnen uittesten wanneer het nog in BETA is, want het is wel irritant dat ze geen juiste datum geven. Heb trouwens nog niet zoveel verschillen gezien (ik las dat je nu ook voertuigen kzou kunnen vernietigen waar niemand in zaten) maar is er ergens een lijstje waar je alle nieuwe dingen kan zien?

EDIT: Ik kijk nu naar die filmpjes die Wanted vond.

Omg blijkbaar kan je nu met meer dan 200 in een server? Ik zag een speler met ID 330.

Wow ik zag toen die persoon op TAB drukte of zo dat er meer dan 400 spelers inzaten. Als ik het goed heb kan je nu ook met meerdere in een trein ^_^ .

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt dus toch nog werk van gemaakt, want net als VC:MP leek het daar allemaal een beetje dood. Maar ja... Toen ik in de chat kwam werd ik ook niet veel wijzer, de enige vragen die daar kwamen waren o.a. wanneer je het kon spelen,w anneer er een nieuwe beta test was, kortom, de vragen die je eigenlijk niet mag stellen.

Sommigen zeiden !beta in de chat dus ik vermoed dat je in het channel dat je krijgt bij !beta moet zijn om de Beta te testen?

Ik hoop dat ik het eens zal kunnen uittesten wanneer het nog in BETA is, want het is wel irritant dat ze geen juiste datum geven. Heb trouwens nog niet zoveel verschillen gezien (ik las dat je nu ook voertuigen kzou kunnen vernietigen waar niemand in zaten) maar is er ergens een lijstje waar je alle nieuwe dingen kan zien?

EDIT: Ik kijk nu naar die filmpjes die Wanted vond.

Omg blijkbaar kan je nu met meer dan 200 in een server? Ik zag een speler met ID 330.

Wow ik zag toen die persoon op TAB drukte of zo dat er meer dan 400 spelers inzaten. Als ik het goed heb kan je nu ook met meerdere in een trein ^_^ .

Ja idd SA:MP heeft toen 425 players gehaalt, hopelijk de volgende keer 500 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een filmpje zag ik dit staan:

Things i liked:

-400+ Players were on the server! AND NO LAG!!!

-Stable surfing on all vehicles!

-Vehicle damage on other cars

-BOTS! Planes and Trains =P

-New improved Tab, and chatbox

link:

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag weer een SA:MP 0.3 beta test! het is de 3e alweer!

Wanneer: 4 uur in Nederlandse tijd.

IP: Join IRC #sa-mp.test voor meer informatie.

Download: Join IRC #sa-mp.test voor meer informatie.

Join op IRC channel: #sa-mp.test

Regels:

* Niet vragen wanneer SA:MP 0.3 uitkomt.

* Niet schelden, spammen, enz. normale regels.

* Niet vragen wanneer we het IP en download krijgen etc.

We proberen vandaag 500 players te halen! wat de vorige keer als aardig is gelukt met een aantal spelers van 425 wat nog nooit in de SA:MP geschiedenis gedaan is!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat gaat een 500 slots server dan wel niet kosten?

Na te gaan dat een server met 50 slots ongeveer 15 euro per maand kost. Dan ben je al gauw 150 euro per maand kwijt.

Dus ik denk dat ze hun tijd beter hadden kunnen besteden aan iets anders dan het upgraden van de playerslots.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...