Robbert9 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Hoi, Ik heb een vraag: Kun je meer dan 2 voertuigen kwijt op de parkeerplaatsen van je safehouses? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Als je het hebt over GTA IV, waar ik van uit ga aangezien je 'parkeerplaatsen' zegt en niet 'garages', kan je inderdaad maar 2 voertuigen parkeren op je parkeerplaats. Als je er meerdere op zet zullen deze verdwijnen. Verder hoort deze vraag thuis in het GTA IV forum, of in het forum van de GTA waarover je het hebt, niet in het WikiGTA forum. Reageren
Robbert9 Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Als je het hebt over GTA IV, waar ik van uit ga aangezien je 'parkeerplaatsen' zegt en niet 'garages', kan je inderdaad maar 2 voertuigen parkeren op je parkeerplaats. Als je er meerdere op zet zullen deze verdwijnen. Verder hoort deze vraag thuis in het GTA IV forum, of in het forum van de GTA waarover je het hebt, niet in het WikiGTA forum. bedankt ik had het inderdaad over gta iv;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.