wouter Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Hoi!. Weet iemand of van dat bikke boek over sanandreas genaamd Official strategy guide ook een PC versie wordt gemaakt of kan je het ook goed doen met de huidige ps2 versie? Gr. Wouter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Dat weet ik niet....zoveel verschillen zitten er niet in (alleen de playstation knoppen staan erin...en die gelden dus niet voor de PC/XBOX) je kan ook kijken op Onze Walkthrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 jah leuk die walktrough, maar een boekje erbij tijdens het spelen is wat handiger dan steeds naar jullie site gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 walktrough is in het nederlands dus is nog makkelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 snap je me niet ofso? t is niet echt handig om tijdens het spelen steeds terug naar windows te moeten om iets te lezen op deze site. een boke bij de hand is makkelijker omdat je dan gewoon in het spel kan blijven. En echt problemen met engels heb ik niet, dus dat maakt me niet veel uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 snap je me niet ofso? t is niet echt handig om tijdens het spelen steeds terug naar windows te moeten om iets te lezen op deze site. een boke bij de hand is makkelijker omdat je dan gewoon in het spel kan blijven. En echt problemen met engels heb ik niet, dus dat maakt me niet veel uit. print hem dan af :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 De hele walkthrough :blink: !! Met alle foto's van die wagens enzo :blink: !! Tja, als je te veel inkt hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 precies. Maar ik heb al antwoord op mijn vraag, want 8 juni komt het boek speciaal voor pc en xbox uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Hoe duur? En is die Nederlands? Zal wel Engels zijn, jammer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Ik print hem gewoon uit.. Daarvoor heb ik een laserprinter. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 wat the hack is een laser printer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 wat the hack is een laser printer Printer die maar eens in de 10 jaar een nieuwe inktpatroon nodig is. Hij print ongeveer 50/100 pagina's per minuut. Ligt aan de kwaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Op school hebben we die ook, om de 2 weken nieuwe . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 waar kan je dat boekje speciaal voor PC en XBOX kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 zal vast wel in de winkels zoals free recordshop liggen, vet zo'n laserprinter is die duur?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.