GTA Haas Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Bewerkt: 15 augustus 2009 door GTA Haas Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Stock foto? Want op het eerste zicht is er niet echt veel aan. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Stock foto?Want op het eerste zicht is er niet echt veel aan. Nee, ik heb de tutorail van Acer gevolgd. Autolampen (Tut) Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Oh je hebt die koplamen erop gezet. Wel qua groote zijn ze goed. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Oh je hebt die koplamen erop gezet.Wel qua groote zijn ze goed. Thanks. =] Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je had wel wat meer effecten kunnen toevoegen. Ik ga nog niet raten omdat ik hem nog niet geslaagd vind. Maak een V2 zou ik zeggen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je had wel wat meer effecten kunnen toevoegen. Ik ga nog niet raten omdat ik hem nog niet geslaagd vind. Maak een V2 zou ik zeggen. Maar het gaat niet om de sig, het gaat om de kleur van de lampen. Wat vind je daarvan? Teveel licht, slecht of goed geplaatst. ;') Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je had wel wat meer effecten kunnen toevoegen. Ik ga nog niet raten omdat ik hem nog niet geslaagd vind. Maak een V2 zou ik zeggen. Maar het gaat niet om de sig, het gaat om de kleur van de lampen. Wat vind je daarvan? Teveel licht, slecht of goed geplaatst. ;') Ze geven een te roze gloed vind ik. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Wat betreft die roze gloed, ligt eraan of dat de bedoeling was(?) Ik vind het eigenlijk wel goed gelukt, de roze kleur van de lampen geven wel wat kleur aan de rest van het plaatje . Ik denk dat als je de lampen gewoon wit/geel achtig had gemaakt, dat het de signature een stuk saaier zou maken. Nu zit er echt iets in wat de aandacht trekt. Ik vindt wel dat de auto wat wazig lijkt, dat is minder.. Tekst is standaard, maar het past wel bij het strakke plaatje en de zwarte border. Verder vind ik persoonlijk dat de signature té lang is (500 px), ik had persoonlijk die maat wat kleiner gemaakt. Ik denk dat, dat een mooier resultaat geeft aangezien jij je echt gericht hebt op de auto. Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Wat betreft die roze gloed, ligt eraan of dat de bedoeling was(?) Ik vind het eigenlijk wel goed gelukt, de roze kleur van de lampen geven wel wat kleur aan de rest van het plaatje . Ik denk dat als je de lampen gewoon wit/geel achtig had gemaakt, dat het de signature een stuk saaier zou maken. Nu zit er echt iets in wat de aandacht trekt. Ik vindt wel dat de auto wat wazig lijkt, dat is minder.. Tekst is standaard, maar het past wel bij het strakke plaatje en de zwarte border. Verder vind ik persoonlijk dat de signature té lang is (500 px), ik had persoonlijk die maat wat kleiner gemaakt. Ik denk dat, dat een mooier resultaat geeft aangezien jij je echt gericht hebt op de auto. Xenon verlichting (die op de SL63 Black zit) heeft altijd een paars blauwe gloed, dus deze kleur is -tenminste, dat vind ik- goed gekozen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Wat betreft die roze gloed, ligt eraan of dat de bedoeling was(?) Ik vind het eigenlijk wel goed gelukt, de roze kleur van de lampen geven wel wat kleur aan de rest van het plaatje . Ik denk dat als je de lampen gewoon wit/geel achtig had gemaakt, dat het de signature een stuk saaier zou maken. Nu zit er echt iets in wat de aandacht trekt. Ik vindt wel dat de auto wat wazig lijkt, dat is minder.. Tekst is standaard, maar het past wel bij het strakke plaatje en de zwarte border. Verder vind ik persoonlijk dat de signature té lang is (500 px), ik had persoonlijk die maat wat kleiner gemaakt. Ik denk dat, dat een mooier resultaat geeft aangezien jij je echt gericht hebt op de auto. Xenon verlichting (die op de SL63 Black zit) heeft altijd een paars blauwe gloed, dus deze kleur is -tenminste, dat vind ik- goed gekozen. Bedankt. =] Reageren
-Stan- Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik vind die koplampen goed gelukt hoor . Geeft een mooi effect aan het plaatje. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind die koplampen goed gelukt hoor . Geeft een mooi effect aan het plaatje. Thanks. =] Bewerkt: 17 augustus 2009 door GTA Haas Reageren
Thabit Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Lijkt me een SL65 AMG Black Series btw, want een 63 heeft nog lampen in de bumpert. Leuke sig, opzich klopt het lichteffect wel maar het lijkt helaas alleen niet erg lekker. Toch netjes. 7/10. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Thanks, btw het is een 63 AMG. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.