Jump to content

SL63 AMG BlackSeries

Recommended Posts

Geplaatst:

Je had wel wat meer effecten kunnen toevoegen. Ik ga nog niet raten omdat ik hem nog niet geslaagd vind. Maak een V2 zou ik zeggen.

Geplaatst:
Je had wel wat meer effecten kunnen toevoegen. Ik ga nog niet raten omdat ik hem nog niet geslaagd vind. Maak een V2 zou ik zeggen.

Maar het gaat niet om de sig, het gaat om de kleur van de lampen. Wat vind je daarvan? Teveel licht, slecht of goed geplaatst. ;')

Geplaatst:

Maar het gaat niet om de sig, het gaat om de kleur van de lampen. Wat vind je daarvan? Teveel licht, slecht of goed geplaatst. ;')

Ze geven een te roze gloed vind ik.

Geplaatst:

Wat betreft die roze gloed, ligt eraan of dat de bedoeling was(?) Ik vind het eigenlijk wel goed gelukt, de roze kleur van de lampen geven wel wat kleur aan de rest van het plaatje :). Ik denk dat als je de lampen gewoon wit/geel achtig had gemaakt, dat het de signature een stuk saaier zou maken. Nu zit er echt iets in wat de aandacht trekt. Ik vindt wel dat de auto wat wazig lijkt, dat is minder.. Tekst is standaard, maar het past wel bij het strakke plaatje en de zwarte border. Verder vind ik persoonlijk dat de signature té lang is (500 px), ik had persoonlijk die maat wat kleiner gemaakt. Ik denk dat, dat een mooier resultaat geeft aangezien jij je echt gericht hebt op de auto.

Geplaatst:
Wat betreft die roze gloed, ligt eraan of dat de bedoeling was(?) Ik vind het eigenlijk wel goed gelukt, de roze kleur van de lampen geven wel wat kleur aan de rest van het plaatje :). Ik denk dat als je de lampen gewoon wit/geel achtig had gemaakt, dat het de signature een stuk saaier zou maken. Nu zit er echt iets in wat de aandacht trekt. Ik vindt wel dat de auto wat wazig lijkt, dat is minder.. Tekst is standaard, maar het past wel bij het strakke plaatje en de zwarte border. Verder vind ik persoonlijk dat de signature té lang is (500 px), ik had persoonlijk die maat wat kleiner gemaakt. Ik denk dat, dat een mooier resultaat geeft aangezien jij je echt gericht hebt op de auto.

Xenon verlichting (die op de SL63 Black zit) heeft altijd een paars blauwe gloed, dus deze kleur is -tenminste, dat vind ik- goed gekozen.

Geplaatst:

Xenon verlichting (die op de SL63 Black zit) heeft altijd een paars blauwe gloed, dus deze kleur is -tenminste, dat vind ik- goed gekozen.

Bedankt. =]

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind die koplampen goed gelukt hoor :tu: . Geeft een mooi effect aan het plaatje.

Thanks. =]

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Lijkt me een SL65 AMG Black Series btw, want een 63 heeft nog lampen in de bumpert.

Leuke sig, opzich klopt het lichteffect wel maar het lijkt helaas alleen niet erg lekker. Toch netjes. 7/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...