Jump to content

Assassin's Creed 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Heel mooi gedaan, leuke effecten erin. Kleuren passen bij elkaar. De tekst past er niet zo bij vindt ik, de rest een goede sig! =]

9.0/10

Geplaatst:

Leuke, geslaagde signature. De twee gesmudge Ezio's zijn een soort muren, waardoor je een mooi effect krijgt. Het is alleen jammer dat je achterin je signature nog een stuk wit hebt. Dat verpest net een beetje het gevoel van de muren. Dat had je beter kunnen doen. De border is simpel, maar erg leuk gekozen, en goed uitgewerkt.

Keep that up :tu: . De achterste render is een beetje geblurt, waardoor de focus op de voorste wordt gelegd.

En de armen van de voorste Ezio mag je van mij wel wat minder sterk smudgen. De teskt is lekker simpel gehouden, waardoor het goed bij de signature past. Ga zo door, en volg wat tutorials.

Geplaatst:

Ik vind het wel goed gelukt alleen ik vind dat wazige aan de zijkanten niet zo mooi en dat witte stuk achterin zou ik nog benutten. 7/10.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...