Forumrunner Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Het lijkt misschien alsof er bijna geen werk in deze signature zit, maar er zit wel wat werk in. En ik hoef ook geen reacties van ''Hij is te leeg'' o.i.d. Zelfde al hierboven, geen nutteloze reacties. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Het lijk me het beste als je de originele plaatjes zou kunnen posten, zodat we ze kunnen vergelijken. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 De licht effecten bij OFP vind ik niet zo geslaagd in de lucht. Bij die van AC II is het wel goed, alleen dat het wat uit het harnas uitloopt. Met welk programma doe je dit als ik vragen mag? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) [En ik gebruik Adobe Photoshop CS2] Bewerkt: 15 augustus 2009 door Forumrunner Reageren
-Stan- Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik vind die 1e goed gelukt alleen vind ik die kleuren bij de 2e een beetje raar. Reageren
Think Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Wat heb je er eigenlijk aan gedaan buiten die kleurvlekken ? Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hij is te leeg... Nee grapje Ziet er mooi uit, vooral de eerste. De struiken en het harnas zijn mooi gelukt. De tweede vind ik iets minder, het groen had wat minder fel gemogen voor mij. Verder een prima sig natuurlijk! KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.