Jump to content

Episodes from Liberty City

GTAKevin023

Recommended Posts

Ik kan niet zo goed engels maar zeggen ze nou hieronder dat je Lost and Damned en Balled of Gay Tony later kan kopen in de winkel net als een normale spel? Dat als je het in je xbox doet je het gewoon kan spelen of zit er weer dat xbox 360 LIVE shit bij dat je je weer moet registreren en moet betallen? Ik snap er niks van van dat xbox 360 LIVE en microsoft points of what ever.

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes both The Lost and Damned, and The Ballad of Gay Tony together on disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft. Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City

will be available worldwide October 29th 2009 for $39.99 and will not require a

copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

Delen op andere websites

Ik kan niet zo goed engels maar zeggen ze nou hieronder dat je Lost and Damned en Balled of Gay Tony later kan kopen in de winkel net als een normale spel? Dat als je het in je xbox doet je het gewoon kan spelen of zit er weer dat xbox 360 LIVE shit bij dat je je weer moet registreren en moet betallen? Ik snap er niks van van dat xbox 360 LIVE en microsoft points of what ever.

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes both The Lost and Damned, and The Ballad of Gay Tony together on disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft. Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City

Ja, op 29 oktober kan je The Lost and Damned en Ballad of Gay Tony samen op 1 dvdtje kopen. Geen gezeur met xbox live. Dvdtje erin en je kan spelen zo simpel is het. Als je alleen Bogt wilt hebben of alleen Tlad dan moet je dat via xbox live doen en dan heb je dat gezeur met MS points (Wat niet eens zo moeilijk is)!

Delen op andere websites

Ja, op 29 oktober kan je The Lost and Damned en Ballad of Gay Tony samen op 1 dvdtje kopen. Geen gezeur met xbox live. Dvdtje erin en je kan spelen zo simpel is het. Als je alleen Bogt wilt hebben of alleen Tlad dan moet je dat via xbox live doen en dan heb je dat gezeur met MS points (Wat niet eens zo moeilijk is)!

Yes! Dus ik kan lekker toch die 2 nieuwe gta IV krijgen zonder geklooi met m'n xbox. Dank je man! Slotje :D

Delen op andere websites

Tsss... geklooi... :N

Kwestie van

1. Naar de winkel rennen
  2. Daar 1600 punten kopen
  3. ...en weer terug naar huis rennen
  4. Xbox aandoen en code invoeren bij Redeem Code
  5. DLC downloaden van Marketplace

Klaar!

Voor Marketplace moet je toch xbox LIVE Gold account hebben? Betaald account dus? Of heb je dan alleen internet nodig???

Delen op andere websites

Voor Marketplace moet je toch xbox LIVE Gold account hebben? Betaald account dus? Of heb je dan alleen internet nodig???

Voor Marketplace is alleen een Silver abonnement nodig naar mijn weten. Als je voor het eerst aanmeld bij Xbox Live met je Gamertag krijg je een maand Gold gratis :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...