*M*slipknot2 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 hoi, is er een auto installer voor myriads islands dat je helemaal niks meer met img tool hoeft te doen bestaat dat? Reageren
Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 neej zoiets bestaat alleen voor auto's ... dat zal ik je wel pben Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Die is er wel degelijk. Download hem hier: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=305 Reageren
Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 oww sorry wist ik nOg niejj :blink: Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 maar dat is toch met bw installer maar dan heb je img tool nodig anders geeft bw installer een fout toch ? Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Nee hoor, om BW installer te gebruiken heb je geen aparte IMGtool nodig. BW installer kan zelf de gta3.img bestand openen en wijzigingen aanbrengen. Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) oke, myriads islands doet het maar na een paar spelen krijg ik een unhandeld exception wat kan ik daar aan doen Bewerkt: 7 juni 2005 door *M*slipknot2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.