Jump to content

Hoe zet ik de Lambo dealer neer?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA'ers,

Ik wil graag leren hoe ik deze Lamborghini Dealer kan ruilen inplaats van die normale dealer. Hoe zet ik die in het spel? En is daar misschien een tutorial van hoe auto dealers kan veranderen met mods? Het lijkt me heel gaaf!. Hoop het graag te horen te krijgen!.

MVG

Geplaatst:

Download de mod, download IMG Tool en open gta3.img die in San Andreas/Models staat. Ga naar je uitgepakte Mod, en kijk welke .txd bestanden er staan. Kopieer de naam van een van die, ga naar IMG Tool en ga naar Edit -> Find en plak de naam erin en zoek. Ga, als je het gevonden hebt naar Edit -> Replace en zoek je gemodde bestand. Doe dit ook voor het andere bestand.

Succes!

Geplaatst:
Download de mod, download IMG Tool en open gta3.img die in San Andreas/Models staat. Ga naar je uitgepakte Mod, en kijk welke .txd bestanden er staan. Kopieer de naam van een van die, ga naar IMG Tool en ga naar Edit -> Find en plak de naam erin en zoek. Ga, als je het gevonden hebt naar Edit -> Replace en zoek je gemodde bestand. Doe dit ook voor het andere bestand.

Succes!

Oke cool bedankt man het is gelukt! _O_ Maar hoe zet ik er nu een auto mod in?

Geplaatst:
Dezelfde manier, eigenlijk. Maar bij de meeste mods zit een handleiding (=readme) waarin staat hoe je de mod moet installeren.

Hahhahaa ben er al achter! (H) Heb de Twin Towers ook al gemod :puh: echt vet zo!. Maar nog 1 vraagje, Hoe kan ik van die dik getunede autos er in zetten? zoals je hier ziet:

Weet je daar ook een maniertje voor? Of wat voor mod moet ik dan installeren?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...