stijnder Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Elke keer als ik bijvoorbeld net uit me huis loop komt er iets waardoor er v eel gebouwen weg gaan en ik de weg niet meer kan zien. ik weet niet hoe ik dit kan weg halen of oplossen kan iemand me helpen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Heb je al de laatste patch geïnstalleerd en de drivers van je videokaart geüpdated? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stijnder Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Waar kan ik dat doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Waar kan ik dat doen ? Afhankelijk van je videokaart merk (ATi of nVidia) kan je naar de downloadsite gaan van die merken om drivers te Download, hier is de site van ATi en hier die van nVidia. Dat zal zich zelf allemaal wel wijzen denk ik. Verder moet GTA IV met de laatste patch geupdate worden, die kan je hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 post eerst maar je specificaties eens, ik weet vrijwel zeker dat je pc niet aan de eisen voldoet. Deze kan je vinden door een tool als Flitskikkers Info Tool te gebruiken of bij uitvoeren dxdiag te typen en dan de info van de tabbladen algemeen en beeldscherm te kopieren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.