mosweg Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Ik probeer een naam in een andere kleur te krijgen als zijn healt lager gaat (met textdraw) dit is de code: forward t1();public t1() { new string[256]; new TP = 0; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i) == 1) { if(T1[i] == 1) { TP++; new pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname)); new Float:health; GetPlayerHealth(i,health); if(TP == 1){ format(string, sizeof(string), "%s", pname); TextDrawSetString(P1,string); if (health > 90.0){SendClientMessage(i,0x00E800FF,"test i"); TextDrawColor(P1, 0x00DD00FF); SendClientMessage(i,0x00FF00FF,"test 2");} if (health < 60.0){TextDrawColor(P1, 0xFF8000FF);} if (health < 80.0){TextDrawColor(P1, 0xFF0000FF);} } if(TP == 2){ format(string, sizeof(string), "%s", pname); TextDrawSetString(P2,string);} if(TP == 3){ format(string, sizeof(string), "%s", pname); TextDrawSetString(P3,string);} } } } } Ik krijg de text "test i" en "test 2" wel maar de klur blijft hetzelfde (bij ongamemode init heb ik geen kleur gedaan maar dan krijg ik gewoon grijs maar de kleur veranderd niet bij healt) Deze code hoort zo toch te werken? Bewerkt: 15 augustus 2009 door mosweg Reageren
mosweg Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb nu ook al COLOR_GREEN geprobeerd maar dat werk ook niet. Is het niet mogenlik om later een textdraw textkleur te veranderen? Kan iemand me vertellen of het kan of niet kan, Bewerkt: 16 augustus 2009 door mosweg Reageren
Azer Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Textdraw is een functie om eigen teksten te tonen op het beeldscherm, het heeft niets te maken met de nametag van een speler. Met TextdrawSetString kun je de string wijzigen van een Textdraw. Voor meer informatie neem even een kijkje op de wiki van SA:MP: klik Bewerkt: 16 augustus 2009 door Azer Reageren
mosweg Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) string lukt ook ik krijg mijn naam in beeld, maar de kleur werkt niet, het werkt alleen als ik het bij ongamemodeinit zet maar ik wil je juist veranderen in een timer TextDrawColor(P1, 0x00DD00FF); werkt gewoon niet meer bij de timer Bewerkt: 16 augustus 2009 door mosweg Reageren
David22 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Note you can also use GameText-Color codes like ~r~, ~y~ etc. Dat al geprobeerd? Reageren
mosweg Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb het even geprobeerd en dat werkt wel. alleen wel jammer dat er dan wel direct een limiet op de kleuren zit. ik wou doen dat elke -10 van je healt de kleur donkerder rood zal worden maar dat lukt niet met de ~r~ EDIT: met ~h~ kan ik het lickter maken dus nu kan ik wel van lickt naar donker-rood Bewerkt: 17 augustus 2009 door mosweg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.