keessie Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 hallo is het mogelijk om meerdere objecten met CreateObject onder 1 naam te zetten zodat je in een command moveobject(objectnaam, .... 5 objecten selecteerd onder de objectnaam. een voorbeeldje schip = CreateObject(10771, 1843.548218, -2797.453125, 5.883878, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11145, 1780.423218, -2797.422852, 4.656617, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11149, 1837.464233, -2802.616943, 12.405033, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11146, 1834.548218, -2796.882568, 12.719622, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(10770, 1846.805786, -2804.988281, 39.072960, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(10772, 1844.869385, -2797.627930, 17.710114, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11237, 1847.075806, -2804.990479, 39.047237, 0.0000, 0.0000, 0.0000); zoiets ik hoop dat het duidelijk is grz Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) @top new objects[6][6] = { {10771, 1843.548218, -2797.453125, 5.883878, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {11145, 1780.423218, -2797.422852, 4.656617, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {11149, 1837.464233, -2802.616943, 12.405033, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {11146, 1834.548218, -2796.882568, 12.719622, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {10770, 1846.805786, -2804.988281, 39.072960, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {10772, 1844.869385, -2797.627930, 17.710114, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {11237, 1847.075806, -2804.990479, 39.047237, 0.0000, 0.0000, 0.0000} } @ OnGameModeInit CreateObject(objects[0[1] ,objects[0[2] ,objects[0][3] ,objects[0][4] ,objects[0][5] ,objects[0][6] , objects[0][7] ); CreateObject(objects[1][1] ,objects[1][2] ,objects[1][3] ,objects[1][4] ,objects[1][5] ,objects[1][6] , objects[1][7] ); enz enz @ waar je de dingen wilt openen for(new Obj=0; Obj < MAX_PLAYERS; Obj++) { MoveObject(objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj]); } EDIT: LOL had veel simpeler gekunt xD, volgende x geen 2 dingen tegelijk doen Bewerkt: 15 augustus 2009 door Crusher!! Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Array's: new schip[7]; //verander 7 door het aantal objecten dat je erin wilt zetten. OnGameModeInit() { schip[1] = CreateObject(...); schip[2] = CreateObject(...); //Enzovoort schip[7] = CreateObject(...); return 1; } MoveObject(schip[3], ...); Of alles in 1 keer: // in bijvoorbeeld de command: for(new o; o < sizeof(schip); o++) //Een loop maken, die alle objecten door gaat. { MoveObject(schip[o], ...); //Hierin worden alle objecten in de array "Schip" verplaatst } Zorg wel dat je op de puntjes de goede gegevens van jouw nog invult Succes Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 TE LAAT maar hij kan wel better jouw manier gebruiken ik zat ff moeilijk te doen Reageren
keessie Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 bedankt ik zal het even proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.