jorisgtalcs Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Heej ik had vandaag iets ondekt in saintsow 2. ik rij dus op de treinrails met de trein achter me aan dus ik schiet op de trein en op eens valt ie eraf. maar toen belde ik dus een sleepwagen dus ik stap in de sleepwagen en wat deenkje ik kan zo die trein mee nemen dus ik neem em mee naar me garage om te kijken of ik em daar kan opslaan maar dat kom dus niet. maar stel je voor je speelt co op met iemand he dus een gaat de trein in en dan neemt de ander de trein mee naar de gerage en dan kijkt die ander of die de trein kan op slaan in de garage stel dat dat lukt dan kan je er na mischien wel door de stad mee heen rijden.
Danoontje_nl Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Even een vraagje. Ik ben van plan om Saints Row 2 te kopen, maar heeft hij nog steeds die bagger besturing van SR 1?
Djmaddox Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Even een vraagje. Ik ben van plan om Saints Row 2 te kopen, maar heeft hij nog steeds die bagger besturing van SR 1? Ja, dat is er nog steeds niet uitgehaald.
End Of The Riot Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je kon dit ook in het Saints Row 2 topic posten: Hier!
jorisgtalcs Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Even een vraagje. Ik ben van plan om Saints Row 2 te kopen, maar heeft hij nog steeds die bagger besturing van SR 1? Bagger ???? ik vind het anders lekerde speelen dan gta iv. vooral als de polie achter me aan zit.
Visser23 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Je kon dit ook in het Saints Row 2 topic posten: Hier! En om deze reden topic gesloten
Recommended Posts