Jump to content

Internet verbinding valt steeds weg...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb ADSL van HetNet. Maar de laatste paar weken merk ik dat ik steeds opnieuw moet verbinding maken :(

Dan gaat de PC op de screensaver. En dan na 20 min. beeld uit. Maar dan moet ik altijd weer inloggen alleen is de verbinding weg.

Dat is heel irritant als ik bijvoorbeeld iets aan het downloaden ben. Dus heb ik nu screensaver etc. maar even uit gezet. Maar dat kan natuurlijk niet zo blijven. ;)

Geplaatst:
Dus heb ik nu screensaver etc. maar even uit gezet. Maar dat kan natuurlijk niet zo blijven. ;)

Ik zou niet weten waar het aan ligt. Maar waarom zou je je screensaver niet kunnen uitzetten? Omdat het er anders in brand? Dan kan je je beeldscherm gewoon uit doen. :)

Geplaatst:

Je,kan ook een zwart beeld hebben.

Dan moet je naar Eigenschappen---->Schermfbeelding--->Energie

En dan alles op Nooit zetten...

Want ik kreeg dat ook als ik aan het downloaden ben dan doe ik niks en dan komt dat zwart beeld en dan stopt hij...

Geplaatst:

Ik kan wel steeds het beeldscherm zelf gaan uitzetten en steeds weer op log in scherm zetten maar dit was eerst nooit nodig dus waarom nu wel? Als het echt nergens veranderd kan worden moet het maar he :(

Je,kan ook een zwart beeld hebben.

Dan moet je naar Eigenschappen---->Schermfbeelding--->Energie

En dan alles op Nooit zetten...

Ja heb ik gedaan ;)

Geplaatst:
Ik kan wel steeds het beeldscherm zelf gaan uitzetten en steeds weer op log in scherm zetten maar dit was eerst nooit nodig dus waarom nu wel? Als het echt nergens veranderd kan worden moet het maar he :(

Je kan ook een mailtje naar je provider sturen en de problemen melden. Misschien weten zij een oplossing.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet het al

je moet de laatste firmware donwloaden en op je modem instaleren

Maar voordat je iets verkeerd doet zal ik wel ff naar de klantenservice bellen :ph34r:

Geplaatst:

volgens mij hebben jullie windows accounts , als je lang innactief bent gaat ie naar het login scherm war je je users kan kiezen, dan valt de verbinding weg en doet ie het niet meer totdat je je pc opnieuw opstart.

dat heb ik met me laptop ook is heel irritant dus kan je het beste de manier waarop gebruikers zich aanmelden veranderen naar snel wisselen uit mijn hoofd, dan lukt t wel

Geplaatst:

Ik wou dit topic net omhoog halen :lol:

Eerst was het irritant, hij ging steeds naar het login scherm en de verbinding was weg. (wat daarvoor ook nooit was)

Dus had ik dat uitgezet dat hij naar het login scherm ging.

Maar nu? Nu ben je 10 minuten aan het internetten. Opeens is je verbinding weg. En dan moet je weer een halve minuut wachten tot tie weer verbinding kan maken.

Dus ik op internet zoeken.. Kwam ik tegen dat het aan het warme weer kan liggen. Dat de modem overhit raakt. Dus ik een ventilator neerzetten (lol alsof dat zin had :lol: )

Maar ik zit er wel mee want ik kan niet normaal meer over het internet surfen.

Weet iemand nog iets of zal ik ze dan maar gaan mailen? :huh:

Geplaatst:

Jah, daz irritant. op m'n ME deed hij dad vaak. maar waarschijnlijk ligt het ook aan HetNet, m'n neef z'n pc was gecrashd toen iemand van HetNet de modem kwam instaleren... (vlinke schadevergoeding!!! boven de duizend! )

ikzelf doe het altijd al met Planet. we wouden Chello, maar we konden alleen de duurste nemen! (74 euro per maand)

Geplaatst:

wij hebben het ook gehad, bij ons was het probleem dat de modem dicht bij het signaal ( dus waar de kabel uit komt ) moest staan. ( Weet niet hoe het bij jouw staat ) Maar toen hebben we de CrossLink maar langer gemaakt, en de modem beneden vlakbij het signala gezet. :)

Geplaatst:

Bij mij valt ook altijd heel vaak internet uit maar dan haal ik gewoon het stekkertje achter uit de modem en dan laat ik die er een paar sec/minuten uit en dan doek um der weer in en dan doet internet het weer perfect!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...