Jump to content

Signature en Avatar aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar in mijn ogen heb je niet 1 dezelfde kleur als randje, maar blauw, rood, zwart, groen, ...

Je kunt bij de kleur ook de gradient tool gebruiken (staat ernaast). Met de rechtermuisknop kun je een andere kleur selecteren. Nu moet je over de layer slepen. Als het goed is lopen de kleuren nu in elkaar over ;)

Waar staat wat? :$

Ik ben niet zo'n held op het grafisch gebied, maar hier weet ik wel antwoord op. Als het goed is gebruik je Adobe Photoshop CS3? Zo ja, kijk verder. Niet, helaas..

DEZE.jpg

Je moet dus met je rechtermuisknop op dat emmertje klikken, daar staat de Gradient tool. ;)

Geplaatst:

Nou, bedankt hoor. Maar ik heb nu dit randje in het zwart van 5. En ik doe die gradient tool dan erover. Maar dan is heel mijn documentje voor de helft groen, en de andere helft rood. En ik zie het randje niet meer. Dit is toch verkeerd? :(

Geplaatst:
Nou, bedankt hoor. Maar ik heb nu dit randje in het zwart van 5. En ik doe die gradient tool dan erover. Maar dan is heel mijn documentje voor de helft groen, en de andere helft rood. En ik zie het randje niet meer. Dit is toch verkeerd? :(
:'(
Geplaatst:

Ik kan je helaas alleen maar zeggen waar de Gradient tool zich bevind, meer niet. Ik ben, zoals ik al eerder zei, niet zo'n held op het Grafisch gebied. :D

Geplaatst:

Ik kan je helaas alleen maar zeggen waar de Gradient tool zich bevind, meer niet. Ik ben, zoals ik al eerder zei, niet zo'n held op het Grafisch gebied. :D

Toch bedankt. :D
Geplaatst:

Als je meerder kleuren in je border wilt, kan dat ook zonder de gradient tool. Maak een nieuwe layer aan. selecteer de hele omtrek van de signature doormiddel ban ctrl+a en ga naar Edit>>Stroke.... Als je bijvoorbeeld een een border wilt hebben met de kleur blauw aan de buitenkant en de kleur groen aan de binnenkant, moet de width meer pixels bevatten, dus zo'n 1 pixel meer als je het mooi wilt maken dan de groene kleur. Ook moet je eerst de border maken van de blauwe kleur, want de groene border moet namelijk op de blauwe border komen.

Veel succes.

Geplaatst:
Als je meerder kleuren in je border wilt, kan dat ook zonder de gradient tool. Maak een nieuwe layer aan. selecteer de hele omtrek van de signature doormiddel ban ctrl+a en ga naar Edit>>Stroke.... Als je bijvoorbeeld een een border wilt hebben met de kleur blauw aan de buitenkant en de kleur groen aan de binnenkant, moet de width meer pixels bevatten, dus zo'n 1 pixel meer als je het mooi wilt maken dan de groene kleur. Ook moet je eerst de border maken van de blauwe kleur, want de groene border moet namelijk op de blauwe border komen.

Veel succes.

Ze bedoelt een border van 1px met een gradient van bijvoorbeeld van links naar rechts ;)

@Lore: Je kunt het ook zo doen. Gebruik Ctrl+A om het hele plaatje te selecteren. Ga vervolgens naar Select > Modify > Contract. Daar moet je 1px invullen en op ok klikken. Nu ga je naar Select > Inverse. Als het goed is, is er nu een rand van 1 px geselecteerd. Die moet je met de filler tool opvullen met een gradient ;)

Geplaatst:

Gezien ik aanneem dat de aanvraag voltooid is, gooi ik dit topic dicht. Indien je verder grafisch advies wilt omtrent je signature, dan kun je bij de Helpdesk terecht. Dit forum is dus enkel voor aanvragen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...