Jump to content

Vervelend probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een zeer vervelend probleem... Ik probeer de ''Beat The Cock'' op Fisher's Lagoon te winnen, maar ik verlies steeds aan het eind omdat CJ na ongeveer 5 seconden al stopt met sprinten... En ik heb maximum stamina! Ook al kom ik net van een fiets is het maar 5 seconden... Ik moet dan een halve minuut joggen om weer 5 seconden te sprinten, en zo kan ik de marathon nooit winnen.

Kan iemand mij helpen?

Ik speel de PS2 versie trouwens.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je de burglar missies voltooit ($10000 in totaal verspreid over meerdere nachten ophalen) krijg je oneindig stamina.

Bewerkt: door Teraku
Geplaatst:
Als je de burglar missies voltooit ($10000 in totaal verspreid over meerdere nachten ophalen) krijg je oneindig stamina.

No shit, Sherlock.

Als je nou m'n eerste post eens goed leest, kun je weten dat ik al maximum stamina heb.

Geplaatst:
Ik gebruik geen cheats.

EINDELIJK IEMAND DIE TENMINSTE VERSTAND HEEFT!!!!!

Wat Teraku zegt,is eigenlijk fout.

Dit is juist:

Als je meer dan $10000 hebt verdient in burglary,dan krijg je $3000 extra en kan je ook oneindig lang sprinten.[/font]Welk stamina level je ook hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

EDIT:Nee , srry , had je post niet goed gelezen . Dacht da thet om de pc versie ging ...

Bewerkt: door dakedak
Geplaatst:

No shit, Sherlock.

Als je nou m'n eerste post eens goed leest, kun je weten dat ik al maximum stamina heb.

Maximum stamina maakt niks uit, stamina maakt helemaal niks meer uit voor sprinten, snel zwemmen of snel fietsen, je kunt het oneindig lang doen als je de burglary missies echt voltooit. Echt ONEINDIG. Iets wat niet kan met maximum stamina.

Geplaatst:

No shit, Sherlock.

Maximum stamina maakt niks uit, stamina maakt helemaal niks meer uit voor sprinten, snel zwemmen of snel fietsen, je kunt het oneindig lang doen als je de burglary missies echt voltooit. Echt ONEINDIG. Iets wat niet kan met maximum stamina.

hij heeft gelijk! :tu:

Geplaatst:
effe off-topc waar is doe challange??

Tegen de vuurtoren op het strand in Santa-Maria Beach

en op het Strand aan Palomino Creek, alleen in het weekend ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...