Sprayboy Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Wat me al jaren opviel is: dat je met gele bus(schoolbus) wel mee kan driften als je met volle vaart door de bocht gaat met de handrem. En met de grijze bus(Coach: stadsbus) niet mee kan driften als je de handrem gebruikt door de bocht. Is bij jullie dan ook opgevallen? Please Answer? Ooops in de verkeerde gta vak gezet. Dit onderwerp gaat over gta 1 Bewerkt: 16 augustus 2009 door Sprayboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik zat al te denken . Het is me nooit opgevallen aangezien ik (toen ik GTA I speelde) nog niet eens wist wat driften was . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Hij heeft nog gelijk ook, die school bus is ook altijd al leuker geweest om in te rijden . Deze bedoelde je toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprayboy Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Hij heeft nog gelijk ook, die school bus is ook altijd al leuker geweest om in te rijden .Deze bedoelde je toch ? Ja inderdaad Bewerkt: 16 augustus 2009 door Sprayboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.