Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Hey Ik zoek een mod waarbij het mogelijk is om Area 51 ( Restricted Area, No Fly Zone ) te kopen, zodat ik er mijn games kan saven. Bestaat deze mod ? Ik zou het erg leuk vinden als dit zou bestaan. Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik denk dat dan niet kan maar je zal er wel een save icoon kunnen plaatsen denk ik en de map een beetje aanpassen Reageren
Beagle Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Zoals hierboven gezegd is, kan je er een save game icoon neer zetten, je kan auto's spawnen, je kan wanted level uitzetten, je kan het kopen, maar je kan niet zorgen dat je ook werkelijk weer spawnt als je daar opslaat. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Zoals hierboven gezegd is, kan je er een save game icoon neer zetten, je kan auto's spawnen, je kan wanted level uitzetten, je kan het kopen, maar je kan niet zorgen dat je ook werkelijk weer spawnt als je daar opslaat. Hoe kan ik het kopen ? Reageren
Beagle Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik bedoelde, dat je dit kán scripten, niet dat het er al standaard in zit. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik bedoelde, dat je dit kán scripten, niet dat het er al standaard in zit. Ok, bedankt voor jullie hulp Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Zoals hierboven gezegd is, kan je er een save game icoon neer zetten, je kan auto's spawnen, je kan wanted level uitzetten, je kan het kopen, maar je kan niet zorgen dat je ook werkelijk weer spawnt als je daar opslaat. volgens mij kan dat wel, ik had zelf ooit een save icon bij een tnakstation, en als je daar ahd opgeslagen spawnde je daar ook wer terug, ook bij het laden van een savegame, dus ik snap neit waarom dat niet zou kunnen bij area 69 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Omdat je volgens mij 2 soorten coordinaten moet hebben voor 1 savepoint Reageren
Beagle Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 volgens mij kan dat wel, ik had zelf ooit een save icon bij een tnakstation, en als je daar ahd opgeslagen spawnde je daar ook wer terug, ook bij het laden van een savegame, dus ik snap neit waarom dat niet zou kunnen bij area 69 Oh, ik had zelf ook een Save icon neer gezet een het save-menu laten zien, en dan opslaan, maar ik dacht dat ik toen niet op die plek spawnde.. Als 't je wel gelukt is, zal het wel moeten kunnen ja. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik heb het gevoel dat jullie off-topic bezig zijn. Ten eerste staat dit onderwerp in het verkeerde sub-forum, daarbij is er een speciaal topic voor dit soort vragen. Namelijk dit topic: >Ik zoek een mod topic< Cya Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 volgens mij kan dat wel, ik had zelf ooit een save icon bij een tnakstation, en als je daar ahd opgeslagen spawnde je daar ook wer terug, ook bij het laden van een savegame, dus ik snap neit waarom dat niet zou kunnen bij area 69 Oh, ik had zelf ook een Save icon neer gezet een het save-menu laten zien, en dan opslaan, maar ik dacht dat ik toen niet op die plek spawnde.. Als 't je wel gelukt is, zal het wel moeten kunnen ja. je kunt hem zeker weten nadat je hebt opgeslagen hem weer daar laten spawnen, ik weet alleen niet 100% zeker of dat ook zo is als je de game weer opnieuw laadt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.