Jump to content

Objectfun werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forum leden iik heb objectfun gedownload en start m,n gta sa op en hij werkt niet:duh:

ik durk op F7 maar dan komen de opbouw functies en zo niet ?: ? :?

Geplaatst:
Hallo forum leden iik heb objectfun gedownload en start m,n gta sa op en hij werkt niet:duh:

ik durk op F7 maar dan komen de opbouw functies en zo niet ?: ? :?

Start eens nieuwe game? Anders zou ik contact opnemen met de maker van de mod en daar je probleem aan uitleggen. Die kan je mischien meer helpen als wij dat kunnen. =]

Geplaatst:

Probeer ten eerste, als je een nieuw game hebt gestart, een tijdje te wachten. Als je een nieuw game start, krijg je vaak dialoog en uitleg, missie ("get on the bike") enzovoort.

Dan kun je de vraag stellen: Heb je het goed geïnstalleerd?

-Je moet CLEO3 geïnstalleerd hebben. Maak ook een map aan in je San Andreas installatie map, genaamd "CLEO".

-Je moet de GXTHook plugin voor CLEO3 geinstalleerd hebben.

Installatie van GXTHook:

1. Pak het archief uit in een mapje op bijv. je bureaublad.

2. Zoek het bestand "GXTHook.cleo" en zet het in je CLEO map (Rockstar Games\San Andreas\CLEO).

3. Maak een map "CLEO_TEXT" aan in je CLEO map.

-Nu zet je "ObjectFun.cs" in de map CLEO, en "objectFun.fxt" in de map CLEO_TEXT.

Nu ben je eigenlijk klaar. Zorg dat je de F7 knop goed indrukt, soms kan het misschien haken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...