rakker126 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Weet iemand hoe het mogelijk is om een AdSense bot om de zoveel posts advertenties te laten plaatsen? Bewerkt: 16 augustus 2009 door Joriz Dit gaat niet over een (illegale) bot, maar het 'simpel' plaatsen van adsense code op een forum. toch? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Heb je het daarbij om een forum? Misschien handig als je meldt om welk systeem het gaat. Reageren
rakker126 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 pgpBB3 bots hebben volledige toegang. Nu vraag ik me alleen af hoe ik de AdSense bot om de X aantal posts bv 1 5 en laatste, een advertentie kan laten plaatsen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 pgpBB3 bots hebben volledige toegang. Nu vraag ik me alleen af hoe ik de AdSense bot om de X aantal posts bv 1 5 en laatste, een advertentie kan laten plaatsen. Ik denk dat je daar een speciaal phpBB script voor nodig hebt, dus zoek anders wat sites af waar je scripts voor je forum kan downloaden... Reageren
rakker126 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Weet je een goede link? Ik zie veel sites waar het is, namelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.