Dakendak Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 The Lord of The Rings: Online Ontwikkelaar: Turbine Inc. Uitgever: Turbine Inc., Midway Games Genre: MMORPG Platforms: PC Aantal spelers: Release: 24 april 2007 Demo: Website: Hey , ik intalleer nu LOTRO op mijn pc (heb trial al gespeeld) en ik vraag mij af of er nog mensen zijn die dit spelen . Voor zij die het niet kennen : Er zijn verschillende quests om te doen , je kan vechten , smithen , vissen , ... Een beetje zoals runescape dus , maar dan veel beter . Er zijn ook verschillende mounts. Voor meer informatie = LOTRO-Europe Reageren
Pesimist Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Hallo ik heb een vraagje ik wil namelijk een sterkere wapen maken in lord of the rings online siege of mirkwood. Maar ik weet niet hoe ik ben hunter elf lvl16 ik kan 2 handed wapons gebruiken,,en ik speel trial (wie helpt ?) >>> Door Visser23: Topics samengevoegd, laatste post verwijderd en topic verplaatst.<<< Bewerkt: 29 april 2010 door musii42 Reageren
Ghosty Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Als je de trial speelt dan is dat geloof ik niet eens mogelijk. Krijg de volledige game, anders zou ik me niet teveel gaan verdiepen in dat soort dingen. Want voor je het weet is het voorbij. :/ Reageren
Pesimist Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 ok dankje voor je snelle antwoord .Maar ik koop binnekort de echte versie kan je me dan helpen? Reageren
Pesimist Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 ja hoor ik speel nu de trial siege of mirkood.Ik ben lvl 17 hunter vet leuk groot spel:D Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Hey , ik intalleer nu LOTRO op mijn pc (heb trial al gespeeld) en ik vraag mij af of er nog mensen zijn die dit spelen . Voor zij die het niet kennen : Er zijn verschillende quests om te doen , je kan vechten , smithen , vissen , ... Een beetje zoals runescape dus , maar dan veel beter . Er zijn ook verschillende mounts. Voor meer informatie = LOTRO-Europe Eerder zoals WoW maar dan in een andere setting zul je bedoelen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Ik wil niet met WoW vergelijken, omdat veel mensen dat associeren met betalen, verslaving,... Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Ik wil niet met WoW vergelijken, omdat veel mensen dat associeren met betalen, verslaving,... Das de enige degelijke vergelijking. In LOTRO moet je ook betalen zijn er even goed verslavingen. Reageren
Ghosty Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 WoW staat er enkel bekend om. Best wel ernstig als je kijkt hoeveel mensen daar verslaafd aan zijn, maar dan ook alle leeftijden (van 10 t/m 80). Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 WoW staat er enkel bekend om. Best wel ernstig als je kijkt hoeveel mensen daar verslaafd aan zijn, maar dan ook alle leeftijden (van 10 t/m 80). Mwa WoW staat vooral bekend omdat het de grootste MMORPG is op de moment. Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2009 WoW staat er enkel bekend om. Best wel ernstig als je kijkt hoeveel mensen daar verslaafd aan zijn, maar dan ook alle leeftijden (van 10 t/m 80). Mwa WoW staat vooral bekend omdat het de grootste MMORPG is op de moment. Ja... Je moet wel per jaar 60 meer betalen hoor. Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 WoW staat er enkel bekend om. Best wel ernstig als je kijkt hoeveel mensen daar verslaafd aan zijn, maar dan ook alle leeftijden (van 10 t/m 80). Mwa WoW staat vooral bekend omdat het de grootste MMORPG is op de moment. Ja... Je moet wel per jaar 60 meer betalen hoor. So je moet Voor LOTRO ook betalen. =') Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Maar toch 60 euro minder per jaar Reageren
Pesimist Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Ik geloof dat je ook een prepaidkunt halen per maand of 2 maanden bij lotro. Reageren
Pesimist Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Hallo ik heb lord of the rings online shadows of agmar,mines of moria gekocht,maar ik als ik voor beeld alles geupdated en die game intallatie voltooid is schakelt over naar de siege of mirkwood die ik geen eens wil hebbe helppppp please >>> Door Visser23: En alweer topic samengevoegd, zoveelste keer...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.