-Stan- Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb laatst op WikiGta gekeken maar er was geen vindplaats. Dus GTA4gamer en ik zijn hem gaan zoeken en we hebben hem gevonden. Ik heb er later nog één gevonden maar ik ben de vindplaats vergeten. Click here to view the SnapMap Reageren
Sentasi Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Er zijn 3 vaste spawnplaatsten voor de Tug, zowel in singleplayer als in multiplayer. Click here to view the SnapMap De meest rechter ben ik niet zeker van de exacte locatie, het is iig daar in de buurt, op een smal stukje rivier tussen wat duwbakken. Bewerkt: 16 augustus 2009 door Sentasi Reageren
OobAxxAdoO Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik heb even bij de locaties gekeken, maar ik vind op alle aangeweze locaties niet de tug, maar de Dinghy:( weet iemand anders nog andere locaties, ik wil die tug zo graag:) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Hier Kijk bij de 6de post . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.