Jump to content

BleuBerry Arces Teamdeatchmatching


propje400

Recommended Posts

Hoi, ik wil wat mensen hier bedanken voor het helpen met maken van mijn server!

vooral:

Remi-X

Mosweg

en alle andere die mijn vragen hebben beantwoord!

ik heb wel wat vragen gesteld ;) maar ik vond het de moeite waard!,

over mijn server:

Hostname BlueBerry Arces Team Deatchmatching!(kan nog verandert worden)commands:

/rules /help /gunupgrade /kill /change /openarmy /openmafia /pm [iD] /admincmds /score /report /givecash

/Cardealer /lock /unlock /awayfromkeyboard /onlineadmins /onlinearmy /onlinemafiaadmin commands:

/fullhealth /fullarmour /givegun [iD] /takegun [iD] /Pkill [iD] /wanted

/givearmour [iD] /mafia /army /admin /admindoor /adminroof /closeadmin /plant /fix

/lock /unlock /rhino /1fine [iD] /2fine [iD] /freeze [iD] /unfreeze [iD] /respawn /spawncar /changeskinTeams:

Team Army

Team Mafia

Team Admin

locatie : BleuBerry Arces

hier is een filmpje van mijn server, beetje wazig:S

th_Movie_0004.jpg

deel2

th_Movie_0005.jpg

moeten nog wat bugs uit worden gehaalt, is bijna klaar, filmpje is een paar dagen oud ;)

er moeten nog een paar kleine foutjes worden aangepast, maar dat komt later wel, hij is in ieder geval speelbaar ;)

maar helaas kan ik mijn server niet online krijgen, waar ik sinds een paar dagen pas achter ben, omdat ik niet in mijn router kan, ben nog steeds bezig met dat, maar als iemand toevallig een gratis host heeft voor mij, zou ik daar nogal blij mee zijn!(Remi-X was al met iets bezig dacht ik) natuurlijk krijg die gene ook de gewoon admin rechte, maar daar heb je weinig aan als hij niet veel gespeelt wordt, maar ik heb al een paar mensen die het met mij willen sturen, als hij online komt, het liefst 24/7, ook hebben we al verschillende manieren om reclame te maken. (op een normale manier ;) )

ik zal vast nog wel is een vraag stellen maar tot nu toe bedankt voor het helpen, groetjes Propje

[EDIT] Nieuw command, /votekick [iD] [REASON]

een gewone speler kan votekick doen, als de heflt van de server het daar mee eens is en /vote doet, wordt de ingevoerde speler gekickt. (dit is handig als er geen admins online zijn)

Bewerkt: door propje400
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...