Jump to content

Nieuwe laptop: familielid ArticLight

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wolla!

Ben zojuist terug van vakantie, vraagt mijn nichtje meteen of ik een laptop voor haar wil uitzoeken. :7 Hij moet aan een paar dingen voldoen:

• Zwarte kleur
  • Ingebouwde webcam
  • 'Ronde hoeken' (Dus beetje mooi design en niet zo'n vierkantig ding)
  • Moet de Sims 3 kunnen draaien
  • Budget ligt tussen de 500 en 600 euro
  • Qwerty toetsenbord

Zou iemand me willen helpen iets uit te zoeken? Het liefst over Alternate.nl of Azerty? Ik ben nu zelf ook rond aan het snuffelen. :) Thanks alvast! :D

Is deze iets?

Bewerkt: door ArticLight

Ik denk dat deze wel mooi zijn:

Goede processor en vrij goede videokaart (geen intel chipset) EDIT: Qwerty op foto

http://www.azerty.nl/1-1237-230928/toshiba...m-ati-mobi.html

Vrij goede processor en goede videokaart

http://www.azerty.nl/1-1238-214545/compaq-...71-120ed-p.html

Edit: deze is ook wel goed, alleen kleiner scherm:

http://www.azerty.nl/1-1237-226802/acer-as...644g50mn-a.html

Ik zie alleen nergens staan of ze qwerty of azerty zijn, misschien kijk ik erover.. :N

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Ik zou gewoon naar de lokale mediamarkt gaan, altijd een leuke aanbieding daar :) en tja prestaties gaan voor looks zou ik maar gewoon zeggen..

@senneken

die 1e laptop zag er wel nice uit :D zit ook 4gb geheugen in. +zon T6500 cpu die zijn lekker snel, en de vidkaart mag er ook zijn. Die gaat de Sims 3 zeker wel draaien.

Bewerkt: door GtaSlave
Geplaatst:

Ik zou de Compaq nemen van die die ik heb opgesomd. Goede processor, goede grafische kaart en 17 inch scherm. :Y Voor 600 euro vind je overigens niets van die kwaliteit bij Media Markt. Ik ben er een week geleden nog geweest, alles was 750 euro of te slecht. :N

Geplaatst:
Ik zou de Compaq nemen van die die ik heb opgesomd. Goede processor, goede grafische kaart en 17 inch scherm. :Y Voor 600 euro vind je overigens niets van die kwaliteit bij Media Markt. Ik ben er een week geleden nog geweest, alles was 750 euro of te slecht. :N

Ik heb dan niet echt veel verstand van laptop cpu's maar de T6500 lijkt me hoger als een T4200? en die vidkaart durf ik niets over te zeggen. (dan vergelijk ik nu de 1e 2 laptops van jou)

Geplaatst:

Ik heb dan niet echt veel verstand van laptop cpu's maar de T6500 lijkt me hoger als een T4200? en die vidkaart durf ik niets over te zeggen. (dan vergelijk ik nu de 1e 2 laptops van jou)

Je logica komt wel ongeveer overeen, maar ga aub geen advies geven over dingen waar je zelf al van zegt geen verstand van te hebben. No offense maar dat is als beginnen aan een auto bouwen terwijl je nog niet weet welke kant een wiel op draait.

Naja lap zeg, nu heeft me nichtje die laptop gehaald die nu bij de Mediamarkt in de aanbieding is voor 600,- omdat ze niet kon wachten tot ik een goeie had gevonden op internet. :7 Achja, 't is geen verkeerd ding, komt ongeveer overeen met die Compaq die senneken postte.

btw, leuke topictitel Thundercover. :7

Bewerkt: door ArticLight
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Ik zou gewoon naar de lokale mediamarkt gaan, altijd een leuke aanbieding daar :) en tja prestaties gaan voor looks zou ik maar gewoon zeggen..

Ja zou ik ook doen de medewerkers staan altijd voor je klaar :bier:

Geplaatst:

Ja zou ik ook doen de medewerkers staan altijd voor je klaar :bier:

Ja, maar ze lullen ongelofelijk. Ik heb me echt eens moeten tegenhouden tegen zo'n verkoper die een iMac van 2000 euro ofzo aan het verkopen was; "Ja, deze PC is beter dan alle Windows PC's." Wat een onzin. Nee, dan toch maar mijn oude vertrouwde computerzaak.

Geplaatst:
Ja, maar ze lullen ongelofelijk. Ik heb me echt eens moeten tegenhouden tegen zo'n verkoper die een iMac van 2000 euro ofzo aan het verkopen was; "Ja, deze PC is beter dan alle Windows PC's." Wat een onzin. Nee, dan toch maar mijn oude vertrouwde computerzaak.

Wat moeten ze dan zeggen? Ja deze computer is minder goed dan de gemiddelde Windows PC, maar we kunnen hem vanwege Apple's beleid niet goedkoper verkopen.. Maar je hebt wel gelijk, zelfs iMac's van 2000 euro hebben nog steeds een dual core Intel processor en een GT130 videokaart... Niet echt goed dus, voor die prijs.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...