Jump to content

High Stakes, Low-Rider

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap iets niet, als ik met een lowrider in de marker ga staan dan zegt hij dit (zie foto)

weet iemand hoe ik dit verhelp? en gewoon de missie kan doen? ik heb het ook al met een blade en een voodoo geprobeerd en steeds zegt hij het zelfde.

Gr. Steven

post-98194-1250426386_thumb.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:

Heel makkelijk is de Savannah ;) die je daar geparkeerd kan vinden,

ik denk rouwens niet dat een Broadway een Lowrider is, trouwens is die nogal traag.

Geplaatst:

ik denk rouwens niet dat een Broadway een Lowrider is, trouwens is die nogal traag.

Met de savannah heb ik het al geprobeert en steeds zegt hij dat ik een lowrider nodig heb.

Ik snap er niets van (heb v1.0)

Geplaatst:

Met de savannah heb ik het al geprobeert en steeds zegt hij dat ik een lowrider nodig heb.

Ik snap er niets van (heb v1.0)

Heb je hydraulics op je auto geïnstalleerd? =]

Geplaatst: (bewerkt)

o laat maar ik heb het spel opnieuw gestart en dat lijkt te werken ;)

evengoed wel raar want ik heb het spel al eerder opnieuw gestart maarja ik ben nu al lang blij dat het werkt

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:
Ik snap iets niet, als ik met een lowrider in de marker ga staan dan zegt hij dit (zie foto)

weet iemand hoe ik dit verhelp? en gewoon de missie kan doen? ik heb het ook al met een blade en een voodoo geprobeerd en steeds zegt hij het zelfde.

Gr. Steven

Kan je de nederlandse ondertiteling ook op de ps2 versie hebben?

Geplaatst:

Gr. Steven

Kan je de nederlandse ondertiteling ook op de ps2 versie hebben?

Nee, dit is niet mogelijk aangezien je je PS2 moeilijk gaat modden :7 .

• 4 weken later...
Geplaatst:

In dezelfde straat waar de missie van Cesar is kun je een lowrider vinden je moet daar even bij alle huizen kijken. (Y)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...