vw53steven Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Ik snap iets niet, als ik met een lowrider in de marker ga staan dan zegt hij dit (zie foto) weet iemand hoe ik dit verhelp? en gewoon de missie kan doen? ik heb het ook al met een blade en een voodoo geprobeerd en steeds zegt hij het zelfde. Gr. Steven Bewerkt: 16 augustus 2009 door vw53steven Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Heel makkelijk is de Savannah die je daar geparkeerd kan vinden, ik denk rouwens niet dat een Broadway een Lowrider is, trouwens is die nogal traag. Reageren
vw53steven Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Heel makkelijk is de Savannah die je daar geparkeerd kan vinden,ik denk rouwens niet dat een Broadway een Lowrider is, trouwens is die nogal traag. Met de savannah heb ik het al geprobeert en steeds zegt hij dat ik een lowrider nodig heb. Ik snap er niets van (heb v1.0) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Heel makkelijk is de Savannah die je daar geparkeerd kan vinden,ik denk rouwens niet dat een Broadway een Lowrider is, trouwens is die nogal traag. Met de savannah heb ik het al geprobeert en steeds zegt hij dat ik een lowrider nodig heb. Ik snap er niets van (heb v1.0) Heb je hydraulics op je auto geïnstalleerd? =] Reageren
vw53steven Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) o laat maar ik heb het spel opnieuw gestart en dat lijkt te werken evengoed wel raar want ik heb het spel al eerder opnieuw gestart maarja ik ben nu al lang blij dat het werkt Bewerkt: 16 augustus 2009 door vw53steven Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 heb jij gta sa in het nederlands? hoe kan dat? Reageren
Bayside Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Nederlandse ondertiteling mod. Reageren
skater110 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hoe kom je aan die mod?? Reageren
GTATIELIN Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik snap iets niet, als ik met een lowrider in de marker ga staan dan zegt hij dit (zie foto)weet iemand hoe ik dit verhelp? en gewoon de missie kan doen? ik heb het ook al met een blade en een voodoo geprobeerd en steeds zegt hij het zelfde. Gr. Steven Kan je de nederlandse ondertiteling ook op de ps2 versie hebben? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik snap iets niet, als ik met een lowrider in de marker ga staan dan zegt hij dit (zie foto)weet iemand hoe ik dit verhelp? en gewoon de missie kan doen? ik heb het ook al met een blade en een voodoo geprobeerd en steeds zegt hij het zelfde. Gr. Steven Kan je de nederlandse ondertiteling ook op de ps2 versie hebben? Nee, dit is niet mogelijk aangezien je je PS2 moeilijk gaat modden . Reageren
gangster63 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 In dezelfde straat waar de missie van Cesar is kun je een lowrider vinden je moet daar even bij alle huizen kijken. (Y) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.