Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Hoi, is er misschien iets om SA mooier te laten lijken? M'n computer kan het makkelijk aan, dus dat is voldoende.... ------------------------------- Is er iets zoals IV2SA, dat je San Andreas zoals IV kan krijgen? Reageren
Beagle Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Ja, je hebt bijvoorbeeld ENB Series voor San Andreas. Is er iets zoals IV2SA, dat je San Andreas zoals IV kan krijgen? Ja: Koop GTA IV Bewerkt: 16 augustus 2009 door Beagle Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik zei, IV naar SA. Dus San Andreas zoals IV laten lijken. Aangezien ik MTA (Multi Theft Auto (multiplayer gta)) speel, en daar kan je met behulp van Lua (scripttaal) extra dingen maken, en dat kan in IV niet. Dat is de reden waarom ik nog SA speel. Reageren
Beagle Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Het is dan wel waar dat je niet extra dingen online in GTA IV kan maken, maar ook voor IV kan je Lua scripten. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ja, ik wil het dus online (met de dingen die ik al gemaakt heb voor SA, daarom wil ik SA). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.