-Stan- Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Rates en Tips zijn welkom. Reageren
7ulian Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind hem gaaf, de blur en de uitsnijding zijn goed. Maar F.F.S., wat doet die tekst daar?!?! Het is een oranje tekst in een gewoon font die er gewoon opgekwakt is. Ik vind dat echt ontzettend jammer want het plaatje is een mooi en mysterieus geheel en maar die tekst zit er gewoon doodleuk bovenop. Wat ik zal doen is de tekst: 1 gewoon recht zetten 2 met een bijpassend lettertype doen 3 in een bijpassende kleur doen 4 misschien zelf 50% dekking om hem met de rest te mergen Zonder of met aangepaste tekst had ik hem heel goed gevonden. nu krijg je een: 6.5 / 10 P.S. Nu ik er wat langer naar kijk valt het misschien wel een beetje mee, je hebt duidelijk de tekst willen uitlijnen met het pistool, maar ik blijf erbij dat je nog wel wat aan de tekst moet doen. maak alsjeblieft een 2e versie! Bewerkt: 16 augustus 2009 door 7ulian Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Voor een beter effect zou je de tekst beter op het geweer zetten en dan proberen zorgen dat het er een beetje ingegraveerd is. Reageren
-Stan- Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik een V2 maken alleen dat gaat vanavond niet lukken aangezien mijn zus op de computer zit met het fotoshop programma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.