Lore Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Hallo. Ik wou net chatten met iemand en heb per ongeluk knoppen ingedrukt en nu typ ik plots QWERTY op MSN in plaats van AZERTY. Hoe verander ik het weer naar AZERTY? Reageren
.Senne Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Heb je Xp of Vista? Bij XP kan je gewoon in de blauwe startbalk onderaan van windows rechts klikken, en dan 'werkbalken>taalbalk' tevoorschijn toveren. Dan klik je op het icoontje dat je daar krijgt, en kies je voor Nederlands (België). Reageren
Lore Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Heb je Xp of Vista? Bij XP kan je gewoon in de blauwe startbalk onderaan van windows rechts klikken, en dan 'werkbalken>taalbalk' tevoorschijn toveren. Dan klik je op het icoontje dat je daar krijgt, en kies je voor Nederlands (België). Ah zo, dat was het probleem. Ik had NL veranderd naar EN op MSN. Thx! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Nog een tip. Je kan ook gewoon Ctrl + Shift doen. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Nog een tip. Je kan ook gewoon Ctrl + Shift doen. Alt + Shift Reageren
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Nog een tip. Je kan ook gewoon Ctrl + Shift doen. Alt + Shift Ctrl + Shift, toch Maar dat zorgt voor andere dingen.. Als ik nou Ctrl + Shift in zou drukken, zou ik nog steeds hetzelfde kunnen typen.. Alleen een aantal tekens zouden veranderen, zo zou het vraagteken een = worden.. Met Alt+Shift gebeurt niks. @ Lore: Ja, idd, in het Startmenu even zoeken. Bewerkt: 16 augustus 2009 door Wienish Reageren
BV_1993 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Nog een tip. Je kan ook gewoon Ctrl + Shift doen. Alt + Shift Ctrl + Shift, toch Maar dat zorgt voor andere dingen.. Als ik nou Ctrl + Shift in zou drukken, zou ik nog steeds hetzelfde kunnen typen.. Alleen een aantal tekens zouden veranderen, zo zou het vraagteken een = worden.. Met Alt+Shift gebeurt niks. @ Lore: Ja, idd, in het Startmenu even zoeken. Bij mij werkt Ctrl + Shift niet, ik moet Alt + Shift gebruiken in Vista Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 hier is het gewoon ctrl+shift. laten we het maar op houden dat het alt+shift of ctrl+shift is Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 hier is het gewoon ctrl+shift. laten we het maar op houden dat het alt+shift of ctrl+shift is Het is dus Shift+Ctrl Probeer maar Reageren
BV_1993 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) hier is het gewoon ctrl+shift. laten we het maar op houden dat het alt+shift of ctrl+shift is Het is dus Shift+Ctrl Probeer maar Als ik dat doe gebeurt er helemaal niets hoor Edit: ik kan hier maar 1 conclusie uit trekken: Qwerty: Ctrl + Shift Azerty: Alt + Shift Bewerkt: 20 augustus 2009 door BV_1993 Reageren
RoL0 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 hier is het gewoon ctrl+shift. laten we het maar op houden dat het alt+shift of ctrl+shift is Het is dus Shift+Ctrl Probeer maar Als ik dat doe gebeurt er helemaal niets hoor Edit: ik kan hier maar 1 conclusie uit trekken: Qwerty: Ctrl + Shift Azerty: Alt + Shift Standaard gebruik je <Ctrl+Shift> voor het switchen tussen de landinstellingen, bij mij is dat Nederlands (Nederland) of Engels (VS), oftewel boven de tab een ` of @, en als België ertussen staat met Azerty, doe je dat dus ook met Ctrl+Shift, waar die Alt+Shift vandaan komt? Zal wel een raar Belgisch iets zijn! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 hier is het gewoon ctrl+shift. laten we het maar op houden dat het alt+shift of ctrl+shift is Het is dus Shift+Ctrl Probeer maar Als ik dat doe gebeurt er helemaal niets hoor Edit: ik kan hier maar 1 conclusie uit trekken: Qwerty: Ctrl + Shift Azerty: Alt + Shift Standaard gebruik je <Ctrl+Shift> voor het switchen tussen de landinstellingen, bij mij is dat Nederlands (Nederland) of Engels (VS), oftewel boven de tab een ` of @, en als België ertussen staat met Azerty, doe je dat dus ook met Ctrl+Shift, waar die Alt+Shift vandaan komt? Zal wel een raar Belgisch iets zijn! Ik en BV moeten alletwee Alt+Shift induwen, voor Azerty naar Qwerty en omgekeerd, maar aangezien het bij de Noorderburen anders blijkt te werken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.