jellemuis Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 als ik load game doe doet ie het gewoon en na een tijdje of als ik met een auto vliegtuig boot grasmaaier fiets motor of wat dan ook rijd en best hard ga crasht gta sa maar het rare is dat het alleen bij loadgames gebeurd en bij new games niet.. zou iemand me willen helpen s.v.p. mvg jellemuis Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Welkom op het forum jellemuis, Doet ie het bij new game wel? Dan heb je vast iets met main.scm geprutst... Je moet de originele main.scm en script.img downloaden en in je Data>Script map zetten. Bewerkt: 16 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren
jellemuis Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) Welkom op het forum jellemuis,Doet ie het bij new game wel? Dan heb je vast iets met main.scm geprutst... Je moet de originele main.scm en script.img downloaden en in je Data>Script map zetten. okee mischien dat er door een mod in geprutst is maar weet jij misschien waar ik de main.scm en script.scm kan downloaden en in new game doet hij het wel zonder problemen.. edit #1 ik heb de main.scm al gevonden dus heb ik alleen nog de script.img nodig Bewerkt: 17 augustus 2009 door jellemuis Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Welkom op het forum jellemuis,Doet ie het bij new game wel? Dan heb je vast iets met main.scm geprutst... Je moet de originele main.scm en script.img downloaden en in je Data>Script map zetten. okee mischien dat er door een mod in geprutst is maar weet jij misschien waar ik de main.scm en script.scm kan downloaden en in new game doet hij het wel zonder problemen.. edit #1 ik heb de main.scm al gevonden dus heb ik alleen nog de script.img nodig Ik heb hier script.img voor je geupload Reageren
jellemuis Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 jeaaa het is gefixd dankjewel coolnniek9 Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 jeaaa het is gefixd dankjewel coolnniek9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.