vierkant1 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 hoe kan ik spelers in een vehlice laten spawnen? en het liefst dat ze er niet uit kunnen, danku! Reageren
mosweg Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) zo ga je als je spawn in de auto als je dood gaat en als je eruit gaat word je er weer terug ingezet. public OnPlayerSpawn(playerid) { PutPlayerInVehicle(playerid, 167, 0);// 167 is de vehicle is, 0 is positie, 0=driver 1=codriver 2=passagerL 3=passeger R return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { PutPlayerInVehicle(playerid, 167, 0); return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { PutPlayerInVehicle(playerid, 167, 0); return 1; } Bewerkt: 16 augustus 2009 door mosweg Reageren
propje400 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 ik heb dit gedaan met bike 522 , maar hij geeft geen errors, alleen het werkt niet, er gebeurt helemaal niets anders :S Reageren
vierkant1 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 idd propje, het zelfde effect bij mij, geen errors maar ik veranderd niets ingame? Reageren
David22 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Zo zorg je dat iemand niet uit zijn auto kan: public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { SetTimerEx("ZetMErIn", 3000, false, "iii", playerid, vehicleid, 0); return 1; } public ZetMErIn(playerid, carid, seatid) { PutPlayerInVehicle(playerid, carid, seatid); return 1; } Zover ik weet de simpelste methode hiervoor. Je kan ook een wait gebruiken, nadeel is alleen dat dan je server 3 sec niets meer doet. Reageren
propje400 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) ok bedankt dat werkt, alleen ik wil ook dat je in een vehlice spawnt, is dat mogelijk, want wat mosweg zei werkt niet bij mij, of ik zet het op de verkeerde plaats, ik heb het nu bij OnPlayerSpawn en waar moet ik het neerzetten als ik wil dat als je dood gaat je weer in een vehlice bent? bij OnPlayerDeath ook al geprobeert, maar eigelijk is dat niet nodig toch? als het bij OnPlayerSpawn kan, dan is het niet nodig (sorry vierkant maar heb ik ook nodig xD) [EDIT] Sorry! mijn fout, ik moest geen vehlice id maar het id van mijn vehlice lijst xD Bewerkt: 17 augustus 2009 door propje400 Reageren
vierkant1 Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 cool je had gelijk, maar nu heb ik andere probleem, (moeilijk denk ik) als ik dus in dah vehlice spawn, en hij ontploft spawn ik gewoon op grond omdat hij nog niet is respawnd, maar dat gebeurt dus ook als er meer mensen op de server zijn? ik kan wel createvehlice doen denk ik, maar als het vehlice dan ontploft respawn hij , en dan krijg je een chaos, is er een manier om de auto niet de laten respawne? Reageren
vierkant1 Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 het werkt, als iemand eruit gaat wordt de auto met DestroyVehicle(vehicleid); weg gehaalt, maar als ik dood ga omdat mijn auto ontploft, spawn ik gewoon weer, hoe kan ik ervoor zorgen dat ook bij het dood gaan de auto wordt verwijderd, want bij onplayerdeath werkt niet omdat vehilceid daar niet in kan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.