Jump to content

spawn

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zo ga je als je spawn in de auto als je dood gaat en als je eruit gaat word je er weer terug ingezet.

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
PutPlayerInVehicle(playerid, 167, 0);// 167 is de vehicle is, 0 is positie, 0=driver 1=codriver 2=passagerL 3=passeger R
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
PutPlayerInVehicle(playerid, 167, 0);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
PutPlayerInVehicle(playerid, 167, 0);
return 1;
}

Bewerkt: door mosweg
Geplaatst:

ik heb dit gedaan met bike 522 , maar hij geeft geen errors, alleen het werkt niet, er gebeurt helemaal niets anders :S

Geplaatst:

Zo zorg je dat iemand niet uit zijn auto kan:

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
SetTimerEx("ZetMErIn", 3000, false, "iii", playerid, vehicleid, 0);
return 1;
}

public ZetMErIn(playerid, carid, seatid)
{
PutPlayerInVehicle(playerid, carid, seatid);
return 1;
}

Zover ik weet de simpelste methode hiervoor. Je kan ook een wait gebruiken, nadeel is alleen dat dan je server 3 sec niets meer doet.

Geplaatst: (bewerkt)

ok bedankt dat werkt, alleen ik wil ook dat je in een vehlice spawnt, is dat mogelijk, want wat mosweg zei werkt niet bij mij, of ik zet het op de verkeerde plaats, ik heb het nu bij OnPlayerSpawn en waar moet ik het neerzetten als ik wil dat als je dood gaat je weer in een vehlice bent? bij OnPlayerDeath ook al geprobeert, maar eigelijk is dat niet nodig toch? als het bij OnPlayerSpawn kan, dan is het niet nodig

(sorry vierkant ;) maar heb ik ook nodig xD)

[EDIT] Sorry! mijn fout, ik moest geen vehlice id maar het id van mijn vehlice lijst xD

Bewerkt: door propje400
Geplaatst:

cool je had gelijk, maar nu heb ik andere probleem, (moeilijk denk ik)

als ik dus in dah vehlice spawn, en hij ontploft spawn ik gewoon op grond omdat hij nog niet is respawnd, maar dat gebeurt dus ook als er meer mensen op de server zijn? ik kan wel createvehlice doen denk ik, maar als het vehlice dan ontploft respawn hij , en dan krijg je een chaos, is er een manier om de auto niet de laten respawne?

Geplaatst:

het werkt, als iemand eruit gaat wordt de auto met DestroyVehicle(vehicleid); weg gehaalt, maar als ik dood ga omdat mijn auto ontploft, spawn ik gewoon weer, hoe kan ik ervoor zorgen dat ook bij het dood gaan de auto wordt verwijderd, want bij onplayerdeath werkt niet omdat vehilceid daar niet in kan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...