Da Phoenix Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb ff een vraagje (alweer ) Je hebt in de modshop 2 kleuren per auto: 1 voor de hoofdkleur en 1 voor de strepen en andere details. maar ik heb bij een bepaalde auto één kleur terwijl hij wel een andere kleur streep heeft en in de pay n spray pakt hij wel een andere streepkleur. Kan ik dat in carmods.dat aanpassen? zo ja: hoe, zo nee: waar dan? Edit: Ik zie net dat het verkeerd staat Bewerkt: 16 augustus 2009 door Da Phoenix Reageren
Beagle Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik denk dat je dit wel in carmods.dat kan aanpassen, ik heb zelf niet zo veel onderzoek gedaan in dit bestand. Je kan in ieder geval je eigen kleuren defineren in carcols.dat. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik denk dat je dit wel in carmods.dat kan aanpassen, ik heb zelf niet zo veel onderzoek gedaan in dit bestand. Je kan in ieder geval je eigen kleuren defineren in carcols.dat. Ja dat weet ik dat ik de kleuren kan aanpassen. maar in de modshop heb je bij color altijd een 1 staan en soms een 2e color. en ik wil bij alle auto's zeg maar een 2e color line hebben die voor de details. met die carcols kan ik alleen de standaard kleuren van de auto Reageren
Mythbuster Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Voor zover ik weet kan het niet. Ik heb het ook eens geprobeerd, maar ik dacht dat het gewoon niet kon. Volgens mij zit deze data namelijk hard-coded, dus is het niet echt te modden voor zover ik weet.. Probeer anders een andere auto te vervangen, waarbij er wel 2 kleuren staan. Bewerkt: 16 augustus 2009 door Mythbuster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.