NickOwnage Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Omdat het vorige topic gesloten is. Een nieuw topic. Post hier bijvoorbeeld jou gebruikersnaam, team dat je coach, wat je allemaal hebt gehaald etc. Onlinesoccermanager (OSM) Ontwikkelaar: Geen idee. Uitgever: Derwort Media & GameBasics Genre: Sport, managen. Platforms: Aantal spelers: 2496063 leden. Release: 2001 Demo: nvt Ik trap af. Gebruikersnaam: NickOwnage Huidige Club: NEC Hoeveelste sta je nu?: 5e Wat is de doelstelling?: 9e [b]Gebruikersnaam:[/b] [b]Huidige Club:[/b] [b]Hoeveelste sta je nu?:[/b] [b]Wat is de doelstelling?:[/b] Bewerkt: 8 oktober 2015 door Visser23 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Nick Braxhoofden goed bezig bij NECNIJMEGEN - NEC draait goed onder Nick. Toen Nick begon bij NEC was de publieke opinie gunstig gestemd. Dat heeft met name te maken met de carrière die Nick al achter zich heeft. Bij Sevilla, NAC Breda & FC Knudde heeft hij laten zien dat hij goede resultaten kan neerzetten. In Nijmegen is de sfeer opperbest. Dat is ook logisch want NEC staat er goed voor (5) in de competitie. Het elftal van Nick draait lekker en blijft maar goede resultaten boeken. De manager zegt hierover: "NEC is een fijne club met warme mensen. Onze menselijkheid brengt het succes." Uit de krant van vandaag. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 ik speelde het lang geleden voor even,weet niet meer wat voor club en hoe ik heette iets ook met godfather91 volgensmij,maarja zo heet ik bij elk spel Reageren
Thabit Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Gebruikersnaam: troman Huidige Club: Real Betis Hoeveelste sta je nu?: 4e Wat is de doelstelling?: 10e Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik keek net weer op OSM. Ik was van plaats 6 naar 10 gegaan in 1 dag. -.-" Ik had iets van 2000 Managerpunten anders gehad nu krijg ik er maar 1000 omdat ik van plaats 6 naar 10 gaat. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Gebruikersnaam: barcelonagek Huidige Club: geen Hoeveelste sta je nu?:- Wat is de doelstelling?:- ik ben even gestopt vanwege vakantie maar ik wil na de vakantie weer beginnen. Misschien dat er iets leuks wordt aangeboden hier.En misschien ga ik na de vakantie wel met wat vrienden in competitie,kan ik altijd topclub in die competitie kiezen:D ik heb al behoorlijke carriere niet altijd even succesvol maar toch niet slecht. MVG, barca Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Gebruikersnaam: barcelonagekHuidige Club: geen Hoeveelste sta je nu?:- Wat is de doelstelling?:- ik ben even gestopt vanwege vakantie maar ik wil na de vakantie weer beginnen. Misschien dat er iets leuks wordt aangeboden hier.En misschien ga ik na de vakantie wel met wat vrienden in competitie,kan ik altijd topclub in die competitie kiezen:D ik heb al behoorlijke carriere niet altijd even succesvol maar toch niet slecht. MVG, barca Ik ga wel gewoon door in de vakantie. Ik sta met NEC nu 9e, ik kan als ik alles win en hun gelijk spelen nog 4e aan het einde van het seizoen worden. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Gebruikersnaam: /// Huidige Club:Chelsea Hoeveelste sta je nu?: 1 Wat is de doelstelling?: 1 Heb vandaag Arsenal (voorheen 1ste) met 3-0 verslagen en ben ik dus van 3 naar 1 gegaan. Reageren
TZG Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 oeps, had een topic aangemaakt, maar bleek dus al te bestaan Kon trouwens niks vinden met zoeken Maarja, ik ben Arsenal en ik sta 1e We zitten in week acht, en ik zit een beetje met blessures zoals je ziet, maar ik heb Kaka en Ribery gekocht, dus nu heb ik weer genoeg verdedigers! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Vannacht heb ik de beker gewonnen met NEC, ik helemaal blij. Nog 1 speelronde en ik kan een nieuw team uitzoeken. Ik sta nu 4e met NEC Reageren
mrX15 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Zo dat is alweer een tijd geleden dat ik dat gespeeld heb, ik herinner me nog dat ik er niks van bakte en alle wedstrijden verloor. Ik speelde ook OSM ik was eerste met barcelona en ook soms met ado den haag. Tip : Train alleen de aanvallers. Laters. >>> Door Visser23: Berichten samengevoegd, onnodig plaatje verwijderd. Gebruik volgende keer de bewerk-knop.<<< Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Waarom alleen aanvallers trainen? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Seizoen Competitie Team Plaats Doel 19-03-09 Vriendenleague VfB Stuttgart 4 4 06-02-09 Fooooorzaaaaaaa.. Charleroi 5 7 25-12-08 Lachen is gezon.. Aston Villa 5 10 08-11-08 Frankrijk [3084] FC Lorient 5 10 27-07-08 Engeland [4249] West Ham United 12 7 11-06-08 have fun!! Fulham 12 13 14-12-07 België [2675] SC Lokeren 10 7 28-10-07 Da Vinci Blackburn Rovers 3 7 15-09-07 De Baas Check OGC Nice 9 10 03-08-07 Kebab Red Star Waasland 13 15 01-07-07 G-F-B 1907 - 2007 Fulham 8 13 Hier mijn lijstje van mijn seizoenen. Lang geleden dat ik nog eens heb gespeeld. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Met NEC ben ik 4e geworden en heb ik de beker gewonnen ik zit nu in het heden bij Genoa. Een hele goede club en ik sta 7e. Reageren
TZG Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 mijn teampje, toch wel wat aardige spelertjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.