Wickedmen Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 ja jongens ik ben eindelijk af van dat kut ziggo die downloadsnelheid is zo laag dat als ik een bedrijf failliet kon verklaren hun het waren maar nu ik er van af ben zoek ik nu een goede provider iemand goeie tips Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Tele2 was volgens de Consumentenbond het beste. Die test is volgens mij wel betrouwbaar, dus misschien moet je daar eens naar kijken. Mvg, Flitskikker Reageren
Exoit Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Tele 2 is er idd het beste uitgekomen. De testen van de cb zijn altijd erg betrouwbaar. Neem is contact op met hun klantenservice of iets dergelijks. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 oke dank je wel Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 OF online schijnt ook goed te zijn. pas dan wel op dat je niet gearesteerd wordt! Reageren
marcootje Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 OF online schijnt ook goed te zijn. pas dan wel op dat je niet gearesteerd wordt! gearresteerd worden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.