Jump to content

Usb badeend als lampje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey dudes,

Ik heb een vraagje, ik heb zojuist een usb a stekker, met een plus en een min.

Nu wil ik een bad eendje pakken, een poeperd geven door achter in het badeendje een gaatje te maken.

En daar die stekker erin te frotten.

Maar dan heb ik een vraag, weet iemand een goeie shop met fatsoenlijke bad eendjes?

Want damn, helft van die sites zijn vaag enzo, of hebben die reuze badeendjes, of van die lelijke badeendjes die er niet uitzien.

Daarnaast, wat is een goed formaat ervoor? niet dat me de usb afbreekt ofzo :bonk:

En welke leds kan ik ervoor gebruiken, welke volt moet ik hebben?

En heeft iemand suggesties voor de kleuren leds die ik erin kan doen?

Ohja, kom niet met die gay badeendjes aan plox.

Maar heeft iemand tips voor mij?

Greetz

En ja, dit is serieus(misschien dat ik ook nog een mp3 bad eend ga maken.)

Heh gatverdamme, dit is ook nog eens me 4600ste post.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Hey dudes,

Ik heb een vraagje, ik heb zojuist een usb a stekker, met een plus en een min.

Nu wil ik een bad eendje pakken, een poeperd geven door achter in het badeendje een gaatje te maken.

En daar die stekker erin te frotten.

Maar dan heb ik een vraag, weet iemand een goeie shop met fatsoenlijke bad eendjes?

Want damn, helft van die sites zijn vaag enzo, of hebben die reuze badeendjes, of van die lelijke badeendjes die er niet uitzien.

Daarnaast, wat is een goed formaat ervoor? niet dat me de usb afbreekt ofzo :bonk:

En welke leds kan ik ervoor gebruiken, welke volt moet ik hebben?

En heeft iemand suggesties voor de kleuren leds die ik erin kan doen?

Ohja, kom niet met die gay badeendjes aan plox.

Maar heeft iemand tips voor mij?

Greetz

En ja, dit is serieus(misschien dat ik ook nog een mp3 bad eend ga maken.)

Heh gatverdamme, dit is ook nog eens me 4600ste post.

Messchien eens kijken in de budgetshop in de buurt voor een badeend verder weet ik het niet zo! :7

Geplaatst:

Ik weet al welke ik wil als bad eendje :Y

Deze:

Formaten, 2 meter hoog, 2 meter lang, zal wel groot genoeg zijn.

Ot:

750.jpg

Deze is perfect :dans::tu:

Helaas moet je daar voor 10 euro minimaal bestellen -.-

Dus mijn zoektocht gaat door.

Geplaatst:

Loop gewoon de Action/Zeemaf/Blokker/Wibra binnen? :clown: Daar hebben ze toch wel van die dingen? Oh en als je er een LEDje in wil maken, heb je gewoon een losse LED nodig, die hebben ook een + en - kant. Dan kijk je welk voltage je LED nodig heeft en hoeveel er van je USB afkomt, en dan stop je er een weerstandje tussen zodat die 5 Volt bijvoorbeeld 3 Volt wordt (is maar een voorbeeld).

Wat je ook kan doen is de power LED of HDD LED van je case eruit halen en die in je badeend stoppen. :puh:

Geplaatst:

Shit, ik heb de perfecte bad eend weer gevonden, en nog een extratje, namelijk een super coole kikker, waar ik dus mijn mp3 ik wil douwen, maar de verzenden is twee keer wat die 4 kosten(die bad eend komt samen met nog twee kleinere eendjes), ben dan dus al haast 19 euro kwijt, en dat alleen voor een badeendlampje en badkikkerhuisje voor mp3 vind ik het een beetje té :7

En dan heb ik nog niet de ledjes en weerstanden :7

Geplaatst:
Ga bij de plaatselijke kermis eendjes vissen, snij er de onderkant af en klaar is kees.

Tja, die kermis is er dus net niet :7

Maar ik ben op ebay aan het zoeken :Y

Misschien dat ik een goedkoopje daar vind :puh:

Geplaatst:
Ga bij de plaatselijke kermis eendjes vissen, snij er de onderkant af en klaar is kees.

Waarom neem je deze dan niet?

Mvg, BV_1993

Geplaatst:
Wil je dat badeendje in bad gebruiken? Lijkt me niet zo verstandig, anders word je gekookt. :puh:

Hij wordt sowieso gekookt als hij een laptop of pc in zijn badkuip heeft staan. :puh: Ik denk dat die gewoon een leuk lampje wilt.

Geplaatst:

Mvg, BV_1993

Thnx, morgen eens kijken of het me daadwerkelijk gaat lukken :Y

Wil je dat badeendje in bad gebruiken? Lijkt me niet zo verstandig, anders word je gekookt. :puh:

Nee :puh:

Heb gene bad, maar het eendje heeft zonder usb geen stroom, door word ik niet geroosterd. ^_^

Hij wordt sowieso gekookt als hij een laptop of pc in zijn badkuip heeft staan. :puh: Ik denk dat die gewoon een leuk lampje wilt.

Indeed, gewoon als hebbedingetje :puh:

Geplaatst:

Mvg, BV_1993

EUR 4,95 (korting mogelijk)

De Post - standaardverzending (1 tot 2 werkdagen)

Dienst naar België

(andere diensten)

Beter lezen BV_1993 :7

Geplaatst:

ik zag laatst bij de euroland badeendje met een led lichtje er in alleen die knipperde alleen en was niet zoveel maar ze koste maar een €1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...