Eclipse Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Geplaatst: 18 juni 2004 Ik heb HUNTER's and GANGSTER's Stunt Building gewoon geinstalleerd maar hij werkt niet. steeds als ik vice city opstart dan loopt hij vast met laden. Ik kan het spel nu niet meer spelen. Ik heb wel alle bestanden erin gezet <_< Kun jij me helpen? Reageren
Arjen Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Geplaatst: 18 juni 2004 Heb je een back-up van je originele bestanden gemaakt? Of heb je ze nog? Zet ze dan terug. Ik weet het verder niet. In de ReadMe staat ook: WAARSCHUWING!!! PLAATS HET IN JE DOWNTOWN MAP, NIET IN JE DOWNTOWNS MAP!! Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2004 da's jammer maar ik ben vergeten back-up bestanden te maken maar ik heb ze wel in de verkeerde map gezet. ik installeer GTA VC wel opnieuw B) in ieder geval bedankt Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Geplaatst: 18 juni 2004 Altijd, let wel; ALTIJD een backup maken als je iets overschrijft. Maak een extra map aan waar je je backups kwijtkan ofzo. Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 Je moet gewoon een nieuwe game starten. die oude kunnen niet meer. maar als je genoeg ruimte op je pc hebt moet je gewoon gta VC opnieuw in een andere map installeren en daar je oude savegames doen. dan houd je de eerste om wat rond te rijden enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.